3 måneder på ski i Østrig eller Italien - ~
Fra : Klaus Jensen

Dato : 13-09-06 11:29

Hej

Er det de lokale turistkontorer, man skal kontakte, hvis man vil finde en
lejlighed (med internet) i en skisportsby for en hel sæson?

Og hvad er det realistisk man kan finde en lille lejlighed med eget køkken
og bad + internet til - for hele januar, februat og marts måneder?

Andre tips til at grave en lejlighed op, er meget velkomne.

- Klaus

Fra : redge

Dato : 13-09-06 17:20

Klaus Jensen wrote:

> [...]

> måneder?

> Andre tips til at grave en lejlighed op, er meget velkomne.

De lokale turistkontorer er en mulighed, men der er mange andre, måske
billigere.

Det bliver lettere at finde noget, hvis du dropper nogle navne på
skisportsbyer i Østrig eller Italien, hvor du kunne tænke dig, at det skulle
være.

Mvh Jarl

Fra : Klaus Jensen

Dato : 17-09-06 15:27

"redge" <freshair@vip.cybercity.dk> wrote in message
> De lokale turistkontorer er en mulighed, men der er mange andre, måske
> billigere.

Fortæl, fortæl! :)

> Det bliver lettere at finde noget, hvis du dropper nogle navne på
> skisportsbyer i Østrig eller Italien, hvor du kunne tænke dig, at det
> skulle være.

Tjah, jeg er ret blank hvad det angår. Der er mange fede steder... Men jeg
kan fornemme både her og et par andre steder jeg har spurgt, jeg skal træffe
en beslutning om et sted og så gå efter det.

Så jeg vælger St. Anton.

En af mulighederne, som jeg har læst om på et svensk website er, at man
sætter en annonce på tysk i en lokal avis - nogen erfaringer med det?

Jeg skal måske også lige nævne jeg ikke er en af dem, der skal afsted for at
feste. Jeg skal stå på ski og arbejde med nogle projekter i fred - ikke ud
og score turist-trunter 7 dage om ugen. Det bør vel også gøre det lettere at
få noget at bo i?