Urinlugt har aldrig bidraget til sygdom. D~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-06 20:45

Urinlugt har aldrig bidraget til sygdom. Drop skam.

Dyr og mennesker pisser territoriet af, og da byer opfandtes, måtte
kun overklassen og snart ingen tisse andre steder end i vandløb og
latrinhuller.

Dyr, der er på fremmed floks territorie bemærker deres urinlugt , får
lav selvtillid derved, idet de har grund til at frygte bagholdsangreb
fra de stedkendte, og derfor har vi mishag ved konkurenters pislugt,
især mænds -

- og mænds urin lugter stærkere end kvinders og børns)

Engang var urinlugten forbundet med ucivliserede fattiges (og
oprørske, sindsyges) sjusk og manglende latrinbrug og det førte til
koleraepidemier, når lort og drikkevand var i kontakt, så modvilje mod
lugtene har en sand fjer der er blevet til fem usande høns.

Idag lægges ældre for had/foragt, når de sjatpisser og lidt på
benklæderne og dermed anses de for tabere.

Plejehjem sætter ære i, at den gamles rum ikke må lugte af pis og
pådutter ham at bære ble alle døgnets timer, hvilket giver hudsvamp og
andre gener, og Coloplasts tekniske forbedringer går for langsomt og
derfor er der brug for ideer som mine.

P.t. lægger jeg et sammenfoldet bleunderlag på en plastik (eller pap)
skive, der ligger i en plastpose, og når jeg om natten vågner og skal
lade vandet, går jeg ikke ud af sengen, men trækker skiven hen under
penis, og når trykket er lettet, så skubber jeg den nu lidt tungere
skive væk fra mig, og når den, evt efter to døgn er vædet fuldt ud, så
krænger jeg på hundeposevis plastikposen uden om det sugende
bleunderlag med et kg pis, og det kan gå i papirkurven uden lugtgener.
Hvis man også har lortet i det, hugsiddende eller liggende fx , så
bør det hele straks derefter i udendørs kontaineren.

Det er ren naturvidenskab og rationelt og ufarligt og der er INTET AT
SKAMME SIG OVER-

Fra : Jesper

Dato : 12-09-06 23:36

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> Urinlugt har aldrig bidraget til sygdom. Drop skam.

Ja, det er en dårlig dag hvor Bo ikke starter en ny off topic tråd om
sit absolutte yndlingsemne: Tis og bæ!
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-06 07:44

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Ja, det er en dårlig dag hvor Bo ikke starter en ny off topic tråd
> om
> sit absolutte yndlingsemne: Tis og bæ!

Mon denne forskningshobby opfylder over ½% af mine indlæg?

Væddemål er lette at afgøre, tør du.

Emnet har en vis betydning for alle mennesker og en stor betydning for
en forsømt, fortiet, tabuiseret mindretalsgruppe, og problemet er
snarere at de vises tavshed=foragt, selvom de aldrig er asociale -
problemet er ikkke at tabuet brydes for ofte.
Og jeg drejer ikke armen om på Jesper og tvinger ham til at læse mit
gylle, vel?

At Ugeskrift for Læger optog artikel fra mig om det, uden problemer,
tyder på at fagfolk finder min indgangsvionkel original og
interessant - normalt er det kun læger der får lov at publicere i
dette respekterede tidsskrift

Her lidt af denne morgens usenetudgyhdelser fra mit tastatur, så du
kan se at jeg har mange bolde iluften og din anklage om ensidighed er
helt ude i tovene

Kære Mandagsmøde

Tak for sort husstandsomdelt folder om jeres formodentlig langvarige
fremtid her i kvarteret.

Jeg er en nørrebroer af den slags, der afhjælper boligmangel. Foruden
mig selv bor 6 unge i mit 136 m2 hus.

En af dem, Noriko Sugishita, udstiller årligt ikebana-blomsterkunst,
som hun nok er skandinaviensmester i, på gratis udstillinger især på
Frederiksberg men også den årlige københavnske kommunale i
Nørrebroparken denne måned, og har gjort det i 14 år siden hun giftede
sig med mig i Anna Kirken her på vejen.

Til dette hobbyarbejde behøver hun et kæmpe lager af
genbrugsmaterialer, fra kunstneriske vaser indkøbt i Mustafas
dødsbobutik på Stefansgade-Husumgade-hjørnet til døde grene fra
Assistens Kirkegård og andet, og hun kunne godt bruge et par
kvadratmeter lagerareal, som er vanskelig at skaffe i mit lille hus.
Er der nogen chance for at I kunne afgive et fjernt hjørne i kælder
eller tagpulterrum?

At for ofte har hun været nød til at kassere fx kobberbalje, som siden
netop mangledes.

Jeg er sikker på, at fremtidige kristne brugere af Jagtvej 69 huset
vil tillade sådan brugs fortsættelse, og jeg ser ikke nødvendigvis
behov for permanent nøgleejerskab, hvis blot der er åbningstider eller
kontaktperson, så materialer kan afhentes indenfor en uge, når
kunstværker skal kreeres til en udstilling.

Med venlig hilsen

Bo Warming, gymnasielærer, cand.scient. førtids-pensionist, Bjelkes
Alle 46, 2200 N, 35861000

Indirekte hån - folk er ved at blive hysteriske.

En hitzbollah-leder oplyste til internationalt TV (TV2 13sept06), at
britiske Blairs besøg i Libanon var en 'hån" mod hans land, fordi der
ikke blev forhandlet om frigivelse af en aktivist, som er i israelsk
fangenskab.

Vedr Tøndersagen stiller politianklageren sig nu op i avis&TV og
anklager de ti dømte for at håne den 11 årige pige, som de var
luderkunder hos, fordi det meste af
hundredtusindekroner-erstatningerne, som de er blevet idømt, ikke er
blevet betalt øjeblikkeligt.

Alle ved, at statens inkasso-indkrævning var totalt til grin indtil
Glistrup kom i folketinget og kritiserede den tids groteske slendrian,
og stadig er det ikke mange % af byretternes bøde- og
erstatnings-udeståender, der bliver betalt og endnu færre der bliver
betalt hurtigt.

Selvom nogle af de dømte ejer bil eller et hus (der måske er belånt
til skorstenen) så er det såre naturligt, at de ikke alle har smækket
erstatningsbeløbet kontant på bordet straks efter dommen. Der er ikke
nogen hån eller anden injurie i det.

Også jeg er ramt af justitsmord, bøde kr 3000 , som jeg skal betale
til en falskanmelder, der til politiet påstod, at hun var oppe i min 1
sal og se på bolig, og _der_ blev blufærdighedskrænket, og siden har
afrikanerinden i byretten har påstået, at hun vendte om allerede
udendørs i baggården bag huset. Jeg var anstændig påklædt i alle de få
sekunder rundvisningen varede. Selvfølgelig betaler jeg ikke unødig
hurtigt, p.t. afventes fx Procesbevilingsnævnets svar på ansøgning om
landsretsbehandling af sagen.