Software til at mixe musik
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 12-09-06 15:04

Hejsa,

Ved ikke om jeg burde være i en anden gruppe - omkring software - men så
bær' over med mig.

Jeg leder efter noget software, som i ret enkel form kan bruges til at mixe
mp3 filer (eller andre formater), fx simpel fade in og ud af melodier.
Altsammen i en form, således det samlede produkt kan brændes på en CD - en
partyCD om man vil

vh
Michael

Fra : Søren Larsen

Dato : 12-09-06 16:13

"Michael Nørgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mixe mp3 filer (eller andre formater), fx simpel fade in og ud af
> melodier. Altsammen i en form, således det samlede produkt kan brændes på

Det kan Winamp, gå ind på deres hjemmeside det ligger en masse gratis
software, og der ligger den i mellem, kan ikke huske hvad den hedder

Fra : Ralph Køster

Dato : 12-09-06 17:09

Nero gør det også. Det kan give et ret godt resultat hvis man bruger lidt
tid på det.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 12-09-06 21:04

ellers findes der et prg. der hedder atomix
link : http://www.atomixmp3.com/
eller : http://www.virtualdj.com/

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Pipeline

Dato : 13-09-06 02:21

> [...]
> mixe mp3 filer (eller andre formater), fx simpel fade in og ud af
> melodier. Altsammen i en form, således det samlede produkt kan brændes på

Mixmeister er intet mindre end genialt.
http://www.mixmeister.com/products.html
Tilpasser automatisk tempoet imellem to sange, så du nemt kan lave
prof-lydene mix.

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-06 16:43

Michael Nørgaard wrote:
> [...]
> mp3 filer (eller andre formater), fx simpel fade in og ud af melodier.
> Altsammen i en form, således det samlede produkt kan brændes på en CD - en

mixmeister

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 14-09-06 06:32

Super, takker for de gode inputs - jeg er kørende i en ny karriere som DJ