Flere medier - USAs ambassade i Syrien und~
Fra : Konrad

Dato : 12-09-06 09:58

Truslen fra i forgårs der nu bliver realiseret?

Fra : Zeki

Dato : 12-09-06 12:07

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Truslen fra i forgårs der nu bliver realiseret?

Næppe. Det ligner et halvhjertet forsøg. Fire angreb ambassaden, som jo er
beskyttet i ren Fort Knox stil.
De tre blev dræbt af syrisk politi, inden de nåede at forvolde nogen større
skade.

Mvh
Zeki

Fra : Konrad

Dato : 12-09-06 12:09

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Næppe. Det ligner et halvhjertet forsøg. Fire angreb ambassaden, som jo er
> beskyttet i ren Fort Knox stil.

Så jeg også. Ikke noget alvorligt, relativt set. Så også at PER faktisk
allerede havde postet historien

Fra : Sten Schou

Dato : 13-09-06 00:12

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe. Det ligner et halvhjertet forsøg. Fire angreb ambassaden, som jo er
> beskyttet i ren Fort Knox stil.

Hvilket vel også er nødvendigt. De elsker som bekendt at brænde ambassader
af på de kanter.

Hilsen Sten

Fra : GB

Dato : 13-09-06 01:48

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in

> Hvilket vel også er nødvendigt. De elsker som bekendt at brænde
> ambassader af på de kanter.

Hvem tror du, "Zeki" holder med?

Joda. Han holder med dem, som brænder danske, norske, schweitziske (!!!)
og andre ambassader af, fordi nogen i et fjernt land har tilladt sig at
satirisere over en såkaldt "profet".

GB

Fra : Zeki

Dato : 13-09-06 06:14

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Joda. Han holder med dem, som brænder danske, norske, schweitziske (!!!)
> og andre ambassader af, fordi nogen i et fjernt land har tilladt sig at
> satirisere over en såkaldt "profet".

Hvad får dig til at tro det?

Fra : Croc®

Dato : 12-09-06 12:11

On Tue, 12 Sep 2006 10:57:43 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Truslen fra i forgårs der nu bliver realiseret?

Ser ud til at det "bare" var fire idioters trang til ødelæggelse.

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : @

Dato : 12-09-06 16:50

On Tue, 12 Sep 2006 13:11:21 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Ser ud til at det "bare" var fire idioters trang til ødelæggelse.

nej det var fire repræsentanter for ca. 1.500.000.000 fanatiske
religionstosser som ønsker at lægge hele denne klode øde

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Croc®

Dato : 13-09-06 00:16

On Tue, 12 Sep 2006 17:49:59 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>nej det var fire repræsentanter for ca. 1.500.000.000 fanatiske
>religionstosser som ønsker at lægge hele denne klode øde

Jamen Krøsus da er I så mange.