Mere reklamemusik-SEB
Fra : Steffen

Dato : 11-09-06 20:53

reklame for SEB-bank og pension, men hvad med musikken ? Der bliver sunget
work work work, og lyder som noget der kunne stamme fra noget meget gammelt
blues musik ??

titel ?

kunster ? "orginal" og/eller "ny" version

Steffen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-09-06 18:45

Steffen skrev:

> reklame for SEB-bank og pension, men hvad med musikken ?
> Der bliver sunget work work work, og lyder som noget der kunne stamme
> fra noget meget gammelt blues musik ??

Jeg synes jeg har hørt den før. Var det i en eller anden
amerikansk film om straffefanger?

Sangen hedder "Hard work" med "The Sun Harbour Chorus"
findes på en cd som hedder "Run to Cadence with US Army
Airborne, Vol 2". ...

--
Herluf :·)

Fra : Eivind

Dato : 16-09-06 09:35

> [...]
>blues musik ??
>
>titel ?
>
>kunster ? "orginal" og/eller "ny" version

John Handy - Hard Work

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-09-06 16:32

Eivind wrote:

> John Handy - Hard Work

Nej Herluf har skrevet de rigtige oplysninger. Fik dem selv fra marketing
afd.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen