Weekendophold i dk
Fra : kim jensen

Dato : 11-09-06 15:11

Jeg søger et kro ophold e.l. en weekend for 2 personer hvor man kan slappe
af med rigtig god mad og vin.
Og mulighed for at gå nogle gode ture med udsigt og med underholdning
senere.
Skulle der være nogen der virkelig har prøvet et ophold som siger Der tager
vi hen igen, hvor alt bare var i orden.

mvh Kim

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tømreren

Dato : 11-09-06 22:33

"kim jensen" <kimfjerndette.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skulle der være nogen der virkelig har prøvet et ophold som siger Der
> tager vi hen igen, hvor alt bare var i orden.

Jylland/sjælland eller fyn?

Fra : kim jensen

Dato : 12-09-06 18:52

"Tømreren" <maas2@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jylland/sjælland eller fyn?

Det er helt lige meget hvor i landet bare det er godt at køre efter.

Fra : Tømreren

Dato : 12-09-06 21:00

"kim jensen" <kimfjerndette.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Tømreren" <maas2@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det er helt lige meget hvor i landet bare det er godt at køre efter.

Det bedst jeg har prøvet er http://www.falsledkro.dk/ på værelse 19.... egen
pejs og hele svineriet.
Patrick laver super med i køkkenet..(får sikkert lidt hjælp af
farmand....)
De har desværre ikke noget med underholdning,men superromantisk sted

http://www.praestekilde.dk/ Lidt "nomalt" hotel men ligger godt med flot
natur og de har vist noget med underholdning..

Ellers er der jo Kryb-i-ly Kro

Mvh
Tømreren

Fra : kim jensen

Dato : 13-09-06 14:24

> [...]
> farmand....)
> De har desværre ikke noget med underholdning,men superromantisk sted
Det ser godt nok hyggeligt ud på Fyn

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-09-06 00:26

"kim jensen" <kimfjerndette.jensen@get2net.dk> on mandag 11. september
2006 at 16:11 +0100 wrote:
> [...]
>senere.
>Skulle der være nogen der virkelig har prøvet et ophold som siger Der

Kan klart anbefales:
http://www.sonderhokro.dk/

Pragtfuld ø, Sønderho ohg Nordby er hyggelige byer, der er masser af natur
og kroen er gennemført lækker, maden er i topklasse og der er servicen
osse.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Bjarne

Dato : 13-09-06 23:10

kim jensen skrev:
> [...]
> senere.
> Skulle der være nogen der virkelig har prøvet et ophold som siger Der tager

Jeg har ikke prøvet at bo der, men hvis det var mig, kunne jeg godt
finde på at prøve http://www.nielsbuggeskro.dk/ContentId/22/Default.aspx

Omgivelserne fås ikke bedre, og kroen er hyggelig.

Bjarne