Hvor finder jeg Acana-foder i Holstebro-om~
Fra : Jette Jochumsen

Dato : 10-09-06 20:13

Hej!
Ved nogle hvor jeg kan finde Acana-foder i Holstebro-området?? Og er det
egentlig godt nok til min 4 årige kast. hankat?

Imens vi ikke lige kan fremskaffe Acana-foder, har jeg først prøvet noget
dyrt noget fra føtex (kender I det ikke, manden hælder det sidste foder op
og glemmer at sige det :)), ren af nød. Men katten ville hellere sulte sig
end at spise det grap..... suk.....
Så nu spiser den til nød Indoor fra RC, men den er ikke vild med det. Jeg
har lagt mærke til at der er noget af maden der ikke bliver fordøjet
ordenligt og kommer næsten helt ud igen.
Magnus, den ellers så chamerende kat, spiser nu lidt underligt. Hans mund er
en skovl, den skovler maden ind og noget kommer ind og noget falder ud igen.
Det har han nu altid gjort, og jeg har hørt både her og hos dyrlægen om der
er noget galt med ham. Det menes der nu ikke at være..... Der er også stor
forskel mellem foder størrelsen på Acana og RC, så mon det er det der giver
forskellen i kattebakken???

På forhånd tak
Jette

Fra : C.H

Dato : 11-09-06 11:08

"Jette Jochumsen @softdoc.dk>" <jette<REMOVE> skrev i en meddelelse
> [...]
> også stor forskel mellem foder størrelsen på Acana og RC, så mon det er
> det der giver forskellen i kattebakken???

Et lille hurtigt tip - du kan købe det online her:
http://www.acana-petfood.dk/

CH