Nyt i sagen om lugtende fødder...
Fra : Kenneth Bon

Dato : 21-06-01 17:53

Hej igen.

Tak for alle de gode råd - overvejer stadig hvor jeg skal starte :)

Nuvel - har fundet ud af at fødderne kommer meget hurtigt til at lugte meget
mere, når de er bare - altså uden sokker mv - any clues ?

De lugter også efter sokker/sko - men ikke så slemt... 10 minutter efter
badet begynder duften allerede igen....

Flere hints ?

/Kenneth

Fra : mohr

Dato : 22-06-01 15:11

"Kenneth Bon" <skrivtil@kennethbon.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen.
>
> Tak for alle de gode råd - overvejer stadig hvor jeg skal starte :)

Et tip, som har hjulpet mig meget - Scholl Footspray (Orour Control) -
det er ikke for at gøre reklame, men det er det eneste som super
effektivt virker for mig en hel dag, og jeg har prøvet alt muligt incl.
den fra Matas..

/mohr

Fra : Ulrich Bang

Dato : 22-06-01 16:45

Med alle de ting du allerede har prøvet ville jeg også sige at du havde
lidt fodsvamp. Det er nødvendigvis ikke noget man altid kan se.
Gå på apoteket og få noget er mit råd. Om ik´ andet vil du så kunne
udelukke det senere.

Ulrich Bang

Fra : mohr

Dato : 23-06-01 14:59

"Ulrich Bang" <bang@egmont-kol.dk> skrev

> Med alle de ting du allerede har prøvet ville jeg også sige at du havde
> lidt fodsvamp. Det er nødvendigvis ikke noget man altid kan se.

Det er blevet undersøgt, og jeg har ikke fodsvamp. Tror bare at problemet
er at jeg sveder mine fødder en del.

/mohr