Antony & The Johnsons i Falkoner?
Fra : ufo

Dato : 09-09-06 14:37

Nogen der var der?
Imo en ufattelig go koncert. Lyden var smuk og veldefineret, hvert
instrument stod klart frem, musikerne var topgode og medbragte et
mindre arsenal af akustiske instrumenter (spansk guitar, sax, klarinet,
ukulele (?), cello - plus diverse elektriske. Og så var der jo stemmen
hamselv, Antony, der kunne fylde de fjerneste hjørner helt ud med sin
falset. Han virkede helt igennem uspoleret, kommunikerede med publikum,
afprøvede nye numre (i en mere "mørk", rytmisk stil) og gav 2 gange
ekstranumre. Inkl. "knocking on heaven's door" der på en eller anden
måde gjorde mere indtryk end Guns & Roses version, som ellers er en af
de helt store fortolkninger.

hilsen Esther

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-09-06 18:55

ufo skrev:
> Nogen der var der?

Desværre ikke, men jeg synes altid, det er fedt, når folk skriver lidt
om deres koncertoplevelser, så tak for det.

Selv har jeg senest været til det britiske band The Feelings koncert
på Vega i mandags, og det var ret godt. Måske skiller de sig ikke for
alvor ud fra mængden af britiske pop/rock-grupper, men til gengæld er
jeg ret glad for den mængde for tiden, og de er ikke en dårlig
repræsentant. Forsangeren havde god publikumskontakt, delvis opnået
ved klassikeren, nemlig at rose publikum og fortælle, hvor meget bedre
et publikum vi var end dem ved deres svenske koncert forleden.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk