Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
EUR i overskud - hvor får jeg den bedste k~
Fra : TKK

Dato : 31-07-06 15:21

Hej,

jeg har nogle tusind EUR i overskud. Min bank vil kun gi' mig ca. 7,36 i
kurs - hvor opnår jeg en bedre kurs?

--
Mvh/TK

Fra : Ole

Dato : 31-07-06 20:41

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> jeg har nogle tusind EUR i overskud. Min bank vil kun gi' mig ca. 7,36 i
> kurs - hvor opnår jeg en bedre kurs?

Jeg gir det samme som jeg betaler nemlig 7,47 leveret

vh Ole

Fra : Anita

Dato : 31-07-06 21:07

"Ole" <Ole@hus.dk> skrev

> Jeg gir det samme som jeg betaler nemlig 7,47 leveret

Hvad kan TKK bruge det til?

/Anita

Fra : TKK

Dato : 02-08-06 11:04

> Hvad kan TKK bruge det til?

Intet.

Mvh/TK

Fra : jimmi1311

Dato : 14-08-06 14:23

TKK skrev:

> Hej,
>
> jeg har nogle tusind EUR i overskud. Min bank vil kun gi' mig ca. 7,36 i
> kurs - hvor opnår jeg en bedre kurs?
>
> --
> Mvh/TK

http://www.forexvaluta.dk/ giver 7,39

MVH
Jimmi

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 16-08-06 00:23

TKK skrev:

> Hej,
>
> jeg har nogle tusind EUR i overskud. Min bank vil kun gi' mig ca. 7,36 i
> kurs - hvor opnår jeg en bedre kurs?

Som Jimmi skriver er Forex et godt bud. Eller X-change
(http://www.x-change.dk/)

Du kunne også overveje bare at bruge dem. Der er mange butikker,
restauranter o.lign som tager Euro, men jeg ved ikke om kursen er bedre.

Fra : TKK

Dato : 03-09-06 16:57

> Du kunne også overveje bare at bruge dem.

Det endte med at jeg kom til at bruge dem :)

--
Mvh/TK

Fra : bj

Dato : 04-09-06 20:43

> Det endte med at jeg kom til at bruge dem :)
>
> --
> Mvh/TK

hehe, "...at jeg kom til at bruge dem:)"

Det var såmen også kun lige nogle tusind euro....:)

bj