gnr- freddie minde koncert
Fra : tina hedeman

Dato : 09-09-06 05:58

hej med jer

til freddie mercurys mindekoncert spillede gnr knocking on heavens door, men
først lavede de et forspil til sangen.
Hvor er den sang fra? det jeg kan få ud af den er"all he´s looking for..."
jeg ved godt det ikke er ret meget håber nogen kan hjælpe.
hilsen tina

Fra : Morten H.

Dato : 09-09-06 09:07

tina hedeman skrev:

> [...]
> Hvor er den sang fra? det jeg kan få ud af den er"all he´s looking for..."
> jeg ved godt det ikke er ret meget håber nogen kan hjælpe.

Hvis det er forspillet til denne her:
http://www.youtube.com/watch?v=NLOJpImH2UY
så er det Alice Cooper's Only Women Bleed.

/Morten

Fra : tina hedeman

Dato : 09-09-06 09:17

hej morten

det er det du er en skat tak for det
hilsen tina

Fra : tina hedeman

Dato : 09-09-06 09:24

hej

jo det er den sang men jeg kan ikke få de første linier til at passe med det
axl synger
hilsen tina

Fra : Morten H.

Dato : 09-09-06 11:01

tina hedeman skrev:

> jo det er den sang men jeg kan ikke få de første linier til at passe med det
> axl synger

I den korte intro synger han også kun starten af 2. vers af Only Women
Bleed. Lettere omskrevet.

Man makes your hair gray (Man, I'm mad at you).
He's your life's mistake (He's a life's mistake).
All you're really lookin' for is an even break.

/Morten

Fra : tina hedeman

Dato : 09-09-06 15:56

hej morten