Ingen undskyldning..
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 08-09-06 18:00

Rejs da hjem med jer - vi danskere vil ikke have jeres terror og
tørklædetvang...

http://politiken.dk/indland/article171066.ece

Bør vi i vores land, Danmark, ikke en gang for alle forbyde Islam?

Når en religion forherliger pædofili, hvordan kan den så være tilladt?

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 08-09-06 18:04

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> writes:

> [...]
>
> Bør vi i vores land, Danmark, ikke en gang for alle forbyde Islam?
>
> Når en religion forherliger pædofili, hvordan kan den så være tilladt?

Hvordan kommer du frem til at Islam forherliger pædofili, på baggrund
af at folk er blevet chokerede over pludselig at have politiet i stuen
midt om natten?

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 08-09-06 18:17

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Hvordan kommer du frem til at Islam forherliger pædofili, på baggrund
> af at folk er blevet chokerede over pludselig at have politiet i stuen

Den falske profet Mohammed (ham med tegningerne) dyrkede sex med
en af sine koner da hun var 8 år.
Og så vil muslimerne pludselig have undskyldninger... GLEM DET!

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 08-09-06 18:25

> [...]

> en af sine koner da hun var 8 år.
> Og så vil muslimerne pludselig have undskyldninger... GLEM DET!

Nu fremsætter du så endnu en påstand, uden den er dokumenteret i den
avisartikel du opårindelige henviste til.

Er det nu jeg skal kalde dig sindsforvirret og henvise til
http://www.jp.dk/timeout/artikel:aid=3942710/ ?

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 08-09-06 19:22

> Nu fremsætter du så endnu en påstand, uden den er dokumenteret i den
> avisartikel du opårindelige henviste til.

Avisartiklen handler om muslimer i vores land, Danmark.

Muslimerne dyrker en religion der hedder Islam.

I Islam har man en profet der hedder Mohammed. (Du ved,
ham fra tegningerne).

Mohammed var pædofil.

Nogen grund til at have muslimer i Danmark?

NEJ! Slet ikke.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 08-09-06 19:37

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Avisartiklen handler om muslimer i vores land, Danmark.

I bund og grund handler den om nogle folk der er oprevne, efter at
have haft besøg af et SWAT-teammidt om natten. Du vil se den samme
artikel første gang PET mener at have grund til en lignende aktion mod
en gruppering af Dansk front.

Dine efterfølgende udsagn er derimod fuldstændigt ubegrundede i den
artikel du henviser til. Derfor spørger jeg for trdje gang hvad du
egentlig mener.

> [...]
> ham fra tegningerne).
>
> Mohammed var pædofil.
>
> Nogen grund til at have muslimer i Danmark?

Jeg vil opfordre dig til at læse manuskriptet til "Erasmus Montanus",
et ganske udmærket skuespil af Ludvig Holberg. Der kan du se flere
eksempler på hvordan man kan variere den "logik" du anfører ovenfor
til at latterliggøre sig selv.

Fra : Trond Svendsen

Dato : 09-09-06 01:55

> [...]

> et ganske udmærket skuespil af Ludvig Holberg. Der kan du se flere
> eksempler på hvordan man kan variere den "logik" du anfører ovenfor

Ludvig Holberg er en av Norges største forfattere, og du skal _ikke_ bruke
han til forsvar av Islam.

--
Trond

Fra : thomsen

Dato : 09-09-06 00:53

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:PtOdnT4LxotSKZzYnZ2dnUVZ8s6dnZ2d@giganews.com...

> Mohammed var pædofil.

hvis han havde gjort det i Danmark i dag, så ja -men det var jo netop på den
tid hvor man ikke anså det for pædofili hvis man havde omgang med en ung
pige - og de var i øvrigt tidligere udviklet end i dag. Desuden er der strid
om alderen på pigen -nogle siger 8 nogle mener hun var langt ældre.

> Nogen grund til at have muslimer i Danmark?
>
> NEJ! Slet ikke.

Nu har vi dem altså, og sådan er det - erkend det dog og brug kræfterne på
andre ting. Det vil gavne dig, tror jeg.
--
Thomsen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-09-06 13:00

On Sat, 9 Sep 2006 01:53:01 +0200, thomsen skrev:

> [...]
> tid hvor man ikke anså det for pædofili hvis man havde omgang med en ung

Hvor ved du det fra? Ifølge denne artikel var sådan noget
ligesom ikke rigtig standard:

"but the standard practice was to wait until the bride had
become adolescent before consummating the marriage."
http://en.wikipedia.org/wiki/Aisha%27s_age_at_marriage

Så hvor ved du fra, at 9-årige ikke regnedes for børn dengang?
Det er ikke noget, du bare forestiller dig, vel?

> - og de var i øvrigt tidligere udviklet end i dag.

??. Ihvertfald ikke fysisk og kønsmodningsmæssigt. Tidlig
kønsmodning hænger nøje sammen med ernæringen, og i dag
kønsmodnes børn tidligere, grundet den bedre ernæring. Påstår
du, at de fik endnu mere næringsrig mad i Arabien dengang?
Noget at bakke det op med?

> Desuden er der strid
> om alderen på pigen -nogle siger 8 nogle mener hun var langt ældre.

Den strid er ret uvedkommende i denne sammenhæng - da det er,
hvad folk tror, der er det afgørende i religion, og det er
muhamedansk mainstream, at Aisha var omkring de 9 år:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aisha%27s_age_at_marriage

Så den almindelige muhamedanere tilbeder altså en Muhammed, de
selv mener gennemførte samleje med en lille pige på 9 år. Ret
klamt for de fleste mennesker; men andre har det jo anderledes

Okay thomsen, jeg ved godt, at du ikke er Arne; men det er da
sjovt, at du indtager samme standpunkter, når det kommer til
pædofili, som Arne har indtaget gennem årene.

Stadig bare ude på at drille Arne?

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : GB

Dato : 10-09-06 16:02

Anders Wegge Jakobsen <wegge@obelix.wegge.dk> wrote in

> Nu fremsætter du så endnu en påstand, uden den er dokumenteret i
> den avisartikel du opårindelige henviste til.

Det er almindelig kendt, at Aisha fik taget sin mødom som otte-årig af
"profeten". Du ved det muligvis ikke, men det er altså sandt, og
muhamedanerne gør endda ingen forsøg på at skjule det.

GB

Fra : thomsen

Dato : 09-09-06 00:51

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:3J-dnW1Bt9btOJzYRVnyhA@giganews.com...
> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Den falske profet Mohammed (ham med tegningerne) dyrkede sex med
> en af sine koner da hun var 8 år.

Det var tilladt dengang - og blev ikke anset for at være noget med pædofili,
som man i øvrigt ikke kendte til eller havde regler om.
Det er kun i den nutidige verden vi er begyndt at tænke på beskyttelse af
vore børn - det har ikke været tilfældet tidligere.

> Og så vil muslimerne pludselig have undskyldninger... GLEM DET!

tja, de har jo ikke et stort flertal til at beskytte sig, sådan som de
kristne havde det, da Jens Jørgen Thorsen malede en Jesusfigur på en
station, hvor kristne blev krænket af tegningen med Jesus med erigeret lem.
--
Thomsen

Fra : Alucard

Dato : 09-09-06 05:43

On Sat, 9 Sep 2006 01:50:47 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

>Det var tilladt dengang - og blev ikke anset for at være noget med pædofili,
>som man i øvrigt ikke kendte til eller havde regler om.

Det gør det da ikke mindre klamt....

>Det er kun i den nutidige verden vi er begyndt at tænke på beskyttelse af
>vore børn - det har ikke været tilfældet tidligere.

Heller ikke dengang....

>tja, de har jo ikke et stort flertal til at beskytte sig, sådan som de
>kristne havde det, da Jens Jørgen Thorsen malede en Jesusfigur på en
>station, hvor kristne blev krænket af tegningen med Jesus med erigeret lem.

Hvad tror du der havde sket hvis nogen havde malet Muhammed med ståpik
(og måske ved at voldtage et barn)....???

Kravene havde nok været større, end bare at overmale svineriet....

Fra : thomsen

Dato : 09-09-06 10:36

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør det da ikke mindre klamt....

det er et moralsk spørgsmål - jeg finder det også en ubehagelig tanke, men
det er jo politik og ikke moral der diskuteres her, ikke sandt? og selvom
mange mener at politik også er moral eller mangel på samme, så er det
nødvendigt at holde hovedet koldt i denne sag. Muhamed begik ingen
ulovligheder i 500-tallet ved at gifte sig og fuldbyrde ægteskabet med den
angiveligt 9-årige Aisha - men ligesom Danmark har en regel om at man er
seksuel voksen når man er 15 år (ikke 14 år og 364 dage), så havde man vel
også en opfattelse af at en moden pige (kropsligt) som de godt kan være -
var moden nok til at gifte sig. Det er i hvert fald hvad jeg tror er
forklaringen - andre ved sikkert mere om det end jeg.

> Heller ikke dengang....

> Hvad tror du der havde sket hvis nogen havde malet Muhammed med ståpik
> (og måske ved at voldtage et barn)....???

noget meget værre - for muslimer er jo udsat for en heksejagt, der minder om
fortidens reelle heksejagter. Man udpeger jo stadig på primitiv vis
syndebukke som man beskylder for alle verdens ulykker. Det gjorde man såmænd
også i Danmark tidligere, når det var jøder vi talte om,så intet nyt under
solen.

> Kravene havde nok været større, end bare at overmale svineriet....

jamen, så giver du jo mig ret i, at man netop ville have reageret
voldsommere - og her ville danskerne kun have sagt: jamen, vi har jo
ytringsfrihed, og domstolene ville ikke med en finger have gjort noget ved
det - men når det gælder om de såkaldt "kristne værdier" ville vi bestemt
have reageret anderledes, hvis vi havde hørt at Jesus var pædofil - fx da
han sagde: "lad de små børn komme til mig" -

Så der er nok ikke langt fra ord til handling - heller ikke hos de kristne.
--
Thomsen

Fra : Alucard

Dato : 09-09-06 12:10

On Sat, 9 Sep 2006 11:35:38 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

>det er et moralsk spørgsmål - jeg finder det også en ubehagelig tanke, men
>det er jo politik og ikke moral der diskuteres her, ikke sandt?

Det er da stadig pædofili, selvom det ikke var strafbart....

> [...]
>nødvendigt at holde hovedet koldt i denne sag. Muhamed begik ingen
>ulovligheder i 500-tallet ved at gifte sig og fuldbyrde ægteskabet med den

Det ændrer da ikke på at Muhammed var pædofil....

>noget meget værre -

Det var mere for at vise forskellen på at "almindelige" mennesker der
brænder ambasader af og en indremissionsk fætter der får aftenkaffen
galt i halsen.....

>for muslimer er jo udsat for en heksejagt, der minder om
>fortidens reelle heksejagter.

Det er ikke andet end dårlige undskyldninger....

> [...]
>også i Danmark tidligere, når det var jøder vi talte om,så intet nyt under

Det kan da overhovedet ikke sammenlignes....

> [...]
>have reageret anderledes, hvis vi havde hørt at Jesus var pædofil - fx da
>han sagde: "lad de små børn komme til mig" -

Det var ikke mig der bragte Thorsen's talentløse klatmaleri ind i
billedet.....

>Så der er nok ikke langt fra ord til handling - heller ikke hos de kristne.

Der er altså forskel på at skrive et klagebrev og på at brænde
bygninger af....

Det er jo muslimernes egen skyld at nogle mennesker siger "Hov, måske
er de ikke så fredelige som vi troede".....

Hvis muslimerne massivt stod frem og sagde "Vi ved godt at vi har
vores del af ensporede klaphatte lige som i har", så var fremmedhadet
ikke så stort....

Fra : thomsen

Dato : 09-09-06 14:55

> Det er da stadig pædofili, selvom det ikke var strafbart....

Det er ikke nødvendigvis korrekt: hvis vi ser på hvad ordet betyder, så er
det i dag benyttet i den betydning at det handler om en særlig trang til at
have omgang med børn under den kriminelle (seksuelle) lavalder. Hvis en mand
i et samfund,hvor det er almindeligt at man gifter sig med og har sex med
det vi i dag kalder for mindreårige, så kan man ikke kalde det for pædofili,
da det også går på den "sygelige" trang til foretagendet i vort samfund.

Da Muhamed ikke giftede sig eller havde omgang med børn alene, men kun i en
særlig situation giftede sig med Aisha, så er der altså ikke tale om
pædofili -heller ikke i vor moderne opfattelse, men han ville blive straffet
for seksuel omgang med mindreårige, derom er der ingen tvivl.

Omgange med drenge (og piger) i det gamle Rom var også noget man anså for at
være naturligt, også selvom man senere giftede sig med det modsatte køn end
en selv. Man var altså ikke i særskilt grad homoseksuel, men måske nok i
vore øjne pædofil. Da det jo påstås at pædofili ikke kan helbredes, så er
det underligt at man netop IKKE dengang var optaget af "helbredelse" som man
fandt naturligt, men som ophørte når man selv blev gift. Børn på
institutioner med kun et køn, har også tendens til´at have omgang med
hinanden seksuelt uden at de derfor må antages at være homoseksuelle.

Så hvad der anses for at være lovligt skifter med tiden og kulturen og hvad
der bliver anset for at være pædofili ændrer sig også med det samfund man er
i. Derfor ville han ikke nødvendigvis være pædofil i vor betydning af ordet:
sygelig optaget af børn på det seksuelle område, men snarere blive betragtet
som en kriminel, der havde sex med mindreårige - og det er noget helt andet.

> Det ændrer da ikke på at Muhammed var pædofil....''

jo, det gør det faktisk -der er ikke belæg for at sige at Muhamed var
pædofil blot fordi han fulgte datidens skik, ligesom det ikke betød at
romerske mænd, der gik i seng med drengebørn, var homoseksuelle

Pædofili handler om en "sygelig" trang til sex med mindreårige - og det er
der ikke noget, der tyder på at han havde i anden udstrækning end blot det
at han faktisk giftede sig med Aisha.

> Det var mere for at vise forskellen på at "almindelige" mennesker der
> brænder ambasader af og en indremissionsk fætter der får aftenkaffen
> galt i halsen.....

Det afhænger af kulturen -vi så jo hvordan "menige tyskere" reagerede da
propagandaen mod jøderne var stærk nok - her blev de også udsat for
forfølgelser og vanvid. jf. krystalnatten.

> Det er ikke andet end dårlige undskyldninger....

det er kendsgerninger -som du åbenbart ikke vil se i øjnene fordi du er
fanatiker.

> Det kan da overhovedet ikke sammenlignes....

naturligvis kan det da sammenlignes -men jeg forstår hvorfor du ikke bryder
dig om det - for det svækker jo din egen position her.

> Det var ikke mig der bragte Thorsen's talentløse klatmaleri ind i
> billedet.....

Kurt Thorsens maleri var ikke talentløst -han var anerkendt kunstner -
uddannet på kunstakademiet og det er ikke alle og enhver, der kunne komme
derind med sine værker og blive optaget. AT du ikke brød dig om hans
politiske standpunkter og hans måde at føre sig frem på, har intet med
lødigheden af hans værker at gøre. De var både i farve og komposition ganske
glimrende. Du kan have en mening om hans kunst -men talentløs var den ikke.

> Der er altså forskel på at skrive et klagebrev og på at brænde
> bygninger af....

der er ikke stor forskel på at jage og dræbe jøder, smadre vinduer hos
uskyldige jøder, forfølge og være voldelige over for jøder blot fordi de er
jøder og så brænde flag og bygninger af som følge af nogle provokerende
tegninger.

> Det er jo muslimernes egen skyld at nogle mennesker siger "Hov, måske
> er de ikke så fredelige som vi troede".....

dine generaliseringer er grove - det er ikke alle muslimer der opfører sig
på den måde - det er nogle fanatikere og nogle medløbere, der føler sig
provkeret af JPs tegninger -og når man tager i betragtning at JP faktisk
nægtede optagelse af nogle tegninger om Jesus, som var ganske uskyldige, men
som de afviste fordi de mente at det kunne krænke nogle kristne, så vil
hykleriet åbenbart ingen ende tage.

> Hvis muslimerne massivt stod frem og sagde "Vi ved godt at vi har
> vores del af ensporede klaphatte lige som i har", så var fremmedhadet
> ikke så stort....

SE om DF og folk som dig vil gøre det samme når kristne går for vidt mod fx
muslimer og SE om folk som dig ville holde op med jeres evindelige
løgnagtige påstande og generaliseringer af nogle muslimers handlinger og
overlod disse primitive synspunkter til nynazisterne og fjolser som Glistrup
og BW - så ville der næppe være så meget fremmedhad.

--
Thomsen

Fra : Alucard

Dato : 09-09-06 15:34

On Sat, 9 Sep 2006 15:54:31 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

>Kurt Thorsens maleri var ikke talentløst -

I mine øjne var det....

>han var anerkendt kunstner -
>uddannet på kunstakademiet og det er ikke alle og enhver, der kunne komme
>derind med sine værker og blive optaget.

At han har gået på kunstakademiet ændrer ikke på at hans "jesus med
ståpik" var noget talentløst makværk.....

>AT du ikke brød dig om hans
>politiske standpunkter og hans måde at føre sig frem på, har intet med
>lødigheden af hans værker at gøre.

At han var en "provo", er jeg da ligeglad med....

>De var både i farve og komposition ganske
>glimrende. Du kan have en mening om hans kunst -men talentløs var den ikke.

At han garanteret har lavet en masse "reel" kunst, ændrer ikke mit syn
på netop DET klatmaleri.....

> [...]
>jøder og så brænde flag og bygninger af som følge af nogle provokerende

Hvad jar jøder med Thorsen's klatmaleri at gøre...???

Er der ved at gå Godwin i det...???

>dine generaliseringer er grove - det er ikke alle muslimer der opfører sig
>på den måde -

Det siger jeg da heller ikke....

> [...]
>som de afviste fordi de mente at det kunne krænke nogle kristne, så vil

At JP ikke "gad" trykke nogle andre tegninger er da hamrende
ligegyldigt.....

>SE om DF og folk som dig vil gøre det samme når kristne går for vidt mod fx
>muslimer og SE om folk som dig ville holde op med jeres evindelige
>løgnagtige påstande og generaliseringer af nogle muslimers handlinger

Det er det sædvanlige svar på kritik af muslimer: Bare råb RACIST...
Selvom du pakker det pænere ind, er meningen den samme....

Blandt mine børn's legekammerater (piger) er der bl.a. en muslim, en
fra Jehovas Vidner og to tamiler (ved ikke lige hvilken religion de
har, men de har en malet plet i panden) og det interesserer mig ikke
det mindste hvad deres religion er....

>og
>overlod disse primitive synspunkter til nynazisterne og fjolser som Glistrup
>og BW - så ville der næppe være så meget fremmedhad.

Vrøvl... De har da ingen indflydelse på fremmedhadet i Danmark (måske
på dem med en IQ under 50, ellers ikke).....

Fra : @

Dato : 10-09-06 20:05

> [...]

>vore børn - det har ikke været tilfældet tidligere.

>tja, de har jo ikke et stort flertal til at beskytte sig,

hvad taler du om?

hvorfor skal politiet hoste op med en undskyldning for at foretage en
razzia?

fordi det er vantro politifolk der laver razzia hos muhamedanere
måske?
--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : thomsen

Dato : 09-09-06 00:48

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:yIOdncmK9aTiPJzYnZ2dnUVZ8qSdnZ2d@giganews.com...
> Rejs da hjem med jer - vi danskere vil ikke have jeres terror og
> tørklædetvang...

Der er ikke tørklædetvang i Islam - det er et frivilligt valg for kvinderne,
men en sædvane de ifølge deres religion bør følge.

> http://politiken.dk/indland/article171066.ece
>
> Bør vi i vores land, Danmark, ikke en gang for alle forbyde Islam?
'
Så du mener ikke at vi skal have vor grundlovssikrede ret til at vælge
religion?

> Når en religion forherliger pædofili, hvordan kan den så være tilladt?

religionen "forherliger" ikke pædofili. Ordet er i øvrigt misvisende -og der
er ingen egentlig grænse for hvornår man er pædofil - bortset fra
myndighedsalderen og alderen for retten til seksuelt samkvem.

Endelig: vi har muslimer i Danmark som er født og opvokset her og hvor
Danmark er deres fædreland -hvor skulle de i givet fald rejse "hjem" til når
nu deres hjem er Danmark? Det er vist ikke særlig gennemtænkt det der.
--
Thomsen

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 10-09-06 14:59

"thomsen" <th@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Så du mener ikke at vi skal have vor grundlovssikrede ret til at vælge
> religion?

Religionsfrihed betyder også at vi skal have ret til at vælge religion FRA!

Fra : thomsen

Dato : 10-09-06 15:31

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk>
skrev i en meddelelse news:45041a0f$0$12705$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "thomsen" <th@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Religionsfrihed betyder også at vi skal have ret til at vælge religion
> FRA!

Det er da ingen der forhindrer dig i - men det er ikke det samme som at
forbyde en religion, vel?
--
Thomsen

Fra : @

Dato : 10-09-06 20:03

On Sat, 9 Sep 2006 01:48:26 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

> [...]
>
>Der er ikke tørklædetvang i Islam - det er et frivilligt valg for kvinderne,
>men en sædvane de ifølge deres religion bør følge.

læs koranen og bliv klogere der er mindst to steder i koranen som
påbyder kvinder at dække sig til

>Så du mener ikke at vi skal have vor grundlovssikrede ret til at vælge
>religion?

hvad har muhamedanisme med religion at gøre

det er en terrorbevægelse hvis mål er verdensherredømme

uanset hvilke midler der skal bruges for at nå målet

http://www.historyofjihad.org/

>Endelig: vi har muslimer i Danmark som er født og opvokset her og hvor
>Danmark er deres fædreland -hvor skulle de i givet fald rejse "hjem" til når
>nu deres hjem er Danmark?

Umma selvfølgelig et sted hvor muhamedanismen allerde sætter
dagsordenen