Kort skitur...!
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-06 16:56

Hejsa....

Vi er en kortklub som godt kunne tænke sig at komme på en kortere skitur. Vi
snakker om fra tirsdag aften til lørdag/søndag.. Men vi ved ikke helt hvor
vi vil hen.

Er der nogen der har nogen forslag til hvilke rejse selskaber der arrangere
sådan nogen korte skiferie. Vi er villige til at selv køre.

Vi kunne aller helts tænke os at tage med tog, men er det til at finde ud af
selv at få arrangeret?

Håber der er nogen der har nogen forslag til, hvordan vi får arrangeret
sådan en lille tur på ski?

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 08-09-06 19:51

Gossa wrote:

> Vi er en kortklub som godt kunne tænke sig at komme på en kortere skitur. Vi
> snakker om fra tirsdag aften til lørdag/søndag.. Men vi ved ikke helt hvor
> vi vil hen.

Der er - såvidt jeg ved - masser af muligheder fra Københavns området
for en kort tur til Sverige. Typisk fra f. x. fredag til søndag.

Jeg formoder, at da du ikke skriver hvorfra du vil køre, bor der.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Eragon

Dato : 08-09-06 21:43

"Gossa" <g_mathisen(a)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse>
> [...]
>
> Er der nogen der har nogen forslag til hvilke rejse selskaber der
> arrangere sådan nogen korte skiferie. Vi er villige til at selv køre.

Højmark har kort skiture til b.la. Østrig hvor vi var (11 herrer) i vinters.
Afsted fredag aften i egne biler, på ski lørdag morgen i Wagrain. Hjem
tirsdag middag-på arbejde onsdag morgen.
Pris jan. 06 kr. 1.100,- inkl. ½ pension.
Gentager kunststykket igen den 6 jan. -07. Dog til kr. 1.200,- for 3
overnatninger men med helpension.
Se mere på http://www.hojmark.dk/weekendski/

Hilsen
Michael Danielsen
www.zoneterapi-hillerod.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-06 19:53

> [...]
> Pris jan. 06 kr. 1.100,- inkl. ½ pension.
> Gentager kunststykket igen den 6 jan. -07. Dog til kr. 1.200,- for 3

Det lyder som noget jeg kan bruge - det passer lige os.

Tak for det...

Mvh
Gossa

Fra : Gunnar007

Dato : 08-09-06 22:40

> [...]
> Vi snakker om fra tirsdag aften til lørdag/søndag.. Men vi ved ikke helt

Jeg kan anbefale at ankomme mandag, og afrejse fredag, så holder i prisen i
bund hvis i rejser til sverige eller norge.

Hvor lang vil i køre selv, er nok rart at vide, før man sender jeg i bil til
mellem amerika

Hilsen G

Fra : Sigbjorn Brun

Dato : 09-09-06 09:22

"Gossa" <g_mathisen(a)mail.tele.dk> skrev i melding
> [...]
> af selv at få arrangeret?
>
> Håber der er nogen der har nogen forslag til, hvordan vi får arrangeret

ColorLine fra Hirtshals til Larvik. Buss fra Larvik til Konsberg.

Mvh
Sig