Islams hadekampagne
Fra : John

Dato : 08-09-06 15:58

Hvordan bliver ellers fredelige unge hjernevasket til at hade
jøder og Vesten?

Imam i moske'en (video, engelske sub-titles):

http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?Cl

Næsten som at overvære en tale af Hitler..

Mvh John

Fra : John

Dato : 08-09-06 16:06

> Hvordan bliver ellers fredelige unge hjernevasket til at hade
> jøder og Vesten?
> Imam i moske'en (video, engelske sub-titles):
> Næsten som at overvære en tale af Hitler..

Ups..der manglede vist noget i linket. Prøv her:

http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ClipMediaID=60227&ak=null

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-06 17:10

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
(klip)
> http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?Cl

Jeg synes det er tarveligt at de har fjernet musikken. Hans stemme egner sig
ikke til acapella.

> Næsten som at overvære en tale af Hitler.

Ja, det er jo islam. Det er dog værd at lægge mærke til publikum, der sidder
med åben mund og polypper og kigger som en flok nordkoreanere til et Jan
Gintberg-show. ;-D

Nå, mere seriøst: Islam er så vidt jeg kan vurdere en religion med to
Janus-ansigter: Det de viser til os vantro, når de skal overbevise os om
deres fredelige hensigter, og det andet, når de taler til og med hinanden.
Her tales lige ud af posen, og det står lysende klart, at det i bund og
grund går ud på at "det er synd for os" (altså dem), det er jødernes skyld
og i øvrigt at alle problemer er andres skyld. Der tales had og krig,
samtidig med at man nægter ethvert medansvar for egen skæbne. Den
taberholdning kommer man ingen vegne med og derved bliver det så.

På den anden side er der så også tale om en fredagsbønne i et palæstinensisk
område, og bortset fra i Osama bin-Ladens jordhule, finder man vel næppe
nogen større koncentration af rendyrket jødehad end her, så derfor kan det
vel næppe overraske, at Israel vanen tro spiller hovedrolle som skurk i hans
tale.

Til gengæld er det interessant, at han i modsætning til Iran anerkender
holocaust og at det var en forbrydelse, for det er noget, man normalt ikke
fremhæver i hans cirkler. At han så skulle bruge holocaust som løftestang om
sine absurde påstande om en endnu større ugerning mod det palæstinensiske
folk, illustrerer blot hans åndelige niveau.

Mvh, Ulrik

Fra : John

Dato : 08-09-06 17:47

"Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse

> Der tales had og krig

Ja, og dét l*rt lytter de til i moske'en, fredag efter fredag!

Det giver jo nok svaret på spørgsmålet om, hvordan det kan gå
til, at muslimer født og opvokset i Vesten drejer 180 grader, og
angriber dét samfund, der gav dem husly samt en ny fremtid.

Imamerne er tydeligvis roden til muslimernes had!

Mvh John

Fra : Patruljen

Dato : 08-09-06 19:04

Ulrik wrote:
> [...]
> sine absurde påstande om en endnu større ugerning mod det palæstinensiske
> folk, illustrerer blot hans åndelige niveau.

Klippet er overordentligt interessant. Det er ikke så ofte, jeg har
set Imamer tale åbent ud om deres syn på jødedommens indflydelse på
nationerne.
Retorikken tager afsæt i Illuminantis protokoller. Og revisionistisk
materiale.
Hele grundlaget for 2ww bebrejdes jøder. Hele grundlaget for Zarens
fald i Rusland. mv etc

Imamen siger " måske blev der begået " om holocaust, hvis der lyttes
nærmere efter.
Der sættes spørgsmålstegn dels ved omfanget af holocaust. Dels ved
vores traditionelle opfattelse af forløbet op til 2 ww.

Best regards Bruun