E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird 1.5.0.5 - Slette mails på serv~
Fra : SpookiePower

Dato : 08-09-06 13:24

Jeg bruger Thunderbird 1.5.0.5 til at hentes mail via IMAP.
Jeg syntes ikke jeg nogle steder i Thunderbird kan se at man
kan få mails'ene slettet efter afhentning. Jeg skal selv
manuelt ind og slette dem på webserveren.

My PhotoGallery
www.photo.activewebsite.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 08-09-06 17:35

SpookiePower wrote:

> Jeg bruger Thunderbird 1.5.0.5 til at hentes mail via IMAP.
> Jeg syntes ikke jeg nogle steder i Thunderbird kan se at man
> kan få mails'ene slettet efter afhentning. Jeg skal selv
> manuelt ind og slette dem på webserveren.

Er det ikke meningen med IMAP, at de forbliver på serveren?

http://da.wikipedia.org/wiki/IMAP

Carl

Fra : SpookiePower

Dato : 09-09-06 17:11

Carl Drud wrote:

> Er det ikke meningen med IMAP, at de forbliver på serveren?
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/IMAP

Jo, åbenbart. Men det var jeg ikke selv klar over.
men tak for hjælpen.

Fra : Paw P Larsen

Dato : 10-09-06 00:17

SpookiePower wrote:

> Jo, åbenbart. Men det var jeg ikke selv klar over.
> men tak for hjælpen.

Hvis jeg husker rigtigt, så bliver de slettet når du laver en
compact folders i Thunderbird.