den lille forlatte misse princesse :-)
Fra : Flemming DK

Dato : 07-09-06 22:47

Den lille forladte Misse princesse er i dag blevet afhentet af folkene
fra kattehjemmet Fals jeg er kanon deprimeret over at jeg ikke
kunne beholde hende, men regler er regler og jeg turde ikke risikerer
at have beholdt hende for senere at blive tvunget til at sende hende
væk

Jeg har lavet en lille "tribute" side til hende, I kan se hende og
hendes side her

http://users.cybercity.dk/~dsl26633/katten/

mvh,

Flemming Nielsen

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-09-06 10:47

Flemming DK wrote:
> [...]
> til at sende hende væk
>
> Jeg har lavet en lille "tribute" side til hende, I kan se hende og

Den dybeste respekt herfra til dig og dine venner. Det er så dejligt
(og rørende), at der findes mennesker, der i den grad er parate til at
gøre noget for de små dejlige katte der intet hjem har.

Din hyldest til den lille skal nok "give pote". Den er så sødt
udformet, at man har meget svært ved ikke at blive grebet. Jeg håber,
at kattehjemmet Fals vil blive *rigtig* meget besøgt at mennesker der
vil adoptere deres små katte.

Jeg har bl.a. selv en lille hunkat (trefarvet) som ligner din lille
veninde meget. Hun er lige så sød, kærlig og legesyg som hende, og
meget let at elske.

Jeg fatter stadig ikke at nogle menneker kan behandle dyr som de gør,
og desværre er der sikkert ikke meget at gøre ved det, men så længe
der findes mennesker som dig og dine venner er der da i det mindste et
lille håb.

Med de venligste hilsener

Tove :)

Fra : Tomas Skott

Dato : 08-09-06 14:55

Tove Krieger <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev:
> [...]

Hej Flemming

Nøøøøj hvor er hun bare skøn! Kan godt forstå at I faldt
pladask for hende. Den side skal nok give pote...tror slet ikke
at man kan lade være med at blive forelsket, når man ser hende :-
) Super flot side!

Mange venlige hilsener
Mariann

Fra : Tomas Skott

Dato : 08-09-06 15:53

HOV forresten...

Som sagt afleverede min mand og jeg to små killinger på knap 6
uger på et kattehjem. Jeg opdagede lige, at det er samme
kattehjem, hos dejlige Jonna, at du har videregivet den lille
prinsesse På daværende tidspunkt boede min mand nemlig ved
Ålborg, så det var faktisk det bedste kattehjem, vi kunne finde
indenfor rimelig køreafstand. Og som sagt lykkedes det altså for
Jonna at finde gode hjem til vores to små misser, så mon ikke
også det lykkes med sådan en dejlig kat som prinsessen?

Mange venlige hilsener
Mariann

Fra : Denise

Dato : 08-09-06 18:26

Flemming DK wrote:
> [...]
> væk
>
> Jeg har lavet en lille "tribute" side til hende, I kan se hende og

En dejlig side du har lavet, og jeg er da sikker på hun er kommet et godt
sted hen.
Der har lige været en stor artikel i Kattens Venner (KV bladet) om hjemmet i
Hjørring. Internatet er kommet under Kattens Værn og der er officiel åbning
den 20.9 kl. 15-17 - til dem der bor i nærheden.
Der står en masse pænt om Jonna Fals mm.

--
Hilsen Denise

Fra : Siri

Dato : 09-09-06 12:28

Tro mig, det er vi andre også - jeg hepper igen lige på at få jer nogle
mindre rigide regler og et fleksibelt udvalg, der bestemmer fra sag til
sag. Det ville have givet jer chance for at beholde hende.

Supergod side, og sikken nuttet lille prinsesse! Er det bare mig, eller
ser der ikke ud til at være lidt exotic i hende - mht farverne? Nogen må
ville have hende, og forresten synes jeg, at der mangler lidt reklame
for kattehjemmene - jeg tænkte først selv tanken om at få kat, da jeg
læste en tekst-TV nyhed, hvor Kattens Værn og deres internat blev nævnt.
Og anede faktisk ikke, at Dyreværnet så også havde katte - opfattede det
lidt som flere afdelinger af samme organisation - my mistake.
Gia hilser og siger 'tom madskål??? Væmmelig tanke!!'

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 09-09-06 16:40

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Supergod side, og sikken nuttet lille prinsesse! Er det bare mig, eller
> ser der ikke ud til at være lidt exotic i hende - mht farverne?
>
> Med venlig hilsen
> Siri

Hej Siri
"prinsessen" er trefarvet - tortie med hvidt - lige som min Rasmis, og er
som hun en "almindelig" huskat.

Det kribler også i mig efter at hente hende, men med tre katte og to
labradorhunde i en andelsbolig på 95 m2, må jeg vist hellere styre mig.

Venlig hilsen, Anelise