Hvad hedder denne sang?
Fra : Knud K. H.

Dato : 07-09-06 22:00

Jeg ved ikke hvad den hedder, så søger efter navnet og kunstnernavnet
på en sang, hvor de synger italiensk ind imellem. Kunne lyde lidt a la
noget Gigi d'Agostino... Meget fængende beat og melodi.
Hørte den for første gang her i foråret 2006, så tror
den er derfra omkring ca.
Det er indenfor genren dance/blød techno..
Bliver også spillet en del i forbindelse med bl.a. fodboldkampe, og andre
events.

Nogle bud?

På forhånd tak.

mvh.
Knud

Fra : Kenned

Dato : 08-09-06 16:26

"Knud K. H." <kkh77@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er indenfor genren dance/blød techno..
> Bliver også spillet en del i forbindelse med bl.a. fodboldkampe, og andre

Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours
Må være mit bud....

Kenned

Fra : Knud K. H.

Dato : 08-09-06 17:10

> Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours
> Må være mit bud....

Desværre ikke den, men det ku det ha været....
Den jeg leder efter er der en mand der synger noget på italiensk (tror jeg),
mens sangen er stille og rolig og så eksploderer sangen med en rigtig god
melodi
uden, der er nogen der synger...???