Overnatning på vej til Slovakiet
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 07-09-06 20:09

Hej NG, vi tager til Slovakiet på skiferie mellem jul og nytår, vi kører
herfra den 22. december og skal være på hotellet i Slovakiet den 23.
december, vi skal derfor overnatte på vej derned, det kunne jo være i
Tyskland, eller hvad der nu passer bedst. Det skal være til 2 voksne og 2
børn, og meget gerne billigt og med en god morgenmad. I må også gerne komme
med forslag til hvordan vi kommer derned ??

Vi skal til skisportstedet Jasna-Chopoc i Tatrabjergene

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : Ole N

Dato : 08-09-06 10:59

Hej Lars,

Hvis man var alene og uden børn, ville jeg nok tage chancen og prøve at
finde noget på vejen, men prøv i stedet denne hjemmeside:

http://www.linksundrechts.com/

mvh
Ole

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 08-09-06 17:52

"Ole N" <noname@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lars,
>
> Hvis man var alene og uden børn, ville jeg nok tage chancen og prøve at
> finde noget på vejen, men prøv i stedet denne hjemmeside:
>
> http://www.linksundrechts.com/

Det ser rigtigt godt ud, og der er jo rigtigt mange hoteller. ´Jeg er dog
ikke helt sikker på hvilken vej, jeg skal køre derned, jeg forestiller mig,
at køre over Dresden - Prag og så videre til Slovakiet ?

Hvor ville det være et godt sted at tage en overnatning?

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : Bjarne

Dato : 10-09-06 15:49

Lars Kristian Jensen skrev:
> [...]
> at køre over Dresden - Prag og så videre til Slovakiet ?
>
> Hvor ville det være et godt sted at tage en overnatning?

Det er mange år siden jeg var den vej, men turen langs Elben fra Dresden
til Tjekkiet er en stor oplevelse.
Måske Pirna på den tyske eller Usti Nad Labem på den tjekkiske side?

Bjarne

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-10-06 21:47

Hej Lars!
Jeg vil anbefale jer at køre igennem Tyskland og krydse grænsen til Polen
ved Forst og køre mod Krakow og tage E 77 mod syd ved Krakow. Hvis I bor i
Østdanmark vil jeg anbefale jer, at sejle fra Gedser til Rostock. Som
ruteplanlægger kan I bruge ViaMichelin
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-10-06 23:20

Hej Lars!
Er det ikke Jasna-Chopok I skal til i Slovakiet rettere sagt? Her er et link
til en hjemmeside om Jasna-Chopok og andre steder i Slovakiet
http://www.discoverslovakia.info/en-index.php?site=ski Her er et kort over
Jasna og området der omkring
http://mapy2.atlas.sk/MapViewer/mapviewer.aspx?scale=200000&action=zoomto&appname=Atlas_SK&icon=user03&icontext=AQUATHERM&iconx=4393875.14851373&icony=5443815.9033824&cx=4393875.14851373&cy=5443815.9033824
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-10-06 23:38

Hej Lars!
Måden I finder Jasna på det nævnnævnte kort er ved først, at zoome ind på
kortet og derefter scrolle (rulle) kortet nedad og syd for vej 584 ligger
Jasna.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-11-06 13:28

Hej Lars!