Danskerdræberjelved og TvafslørerRudy
Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-06 00:34

Danskerdræberjelved og TvafslørerRudy

R kan ikke få importeret nok terrorister til at dræbe danskere.

TV kan ikke forgude nok RudyFrederiksen-typer der advarer i talrige
programmer imod netop hvad de selv gør

Rudy har bevist - genialt - at alle vore topTV-chefer bør fyres for
dokumenteret inkompetence, for Rudy var fornemste TV-be nyttede
advarer imod skurke der misbruger piger

Ved kreativt, altruistisk at spille rollen som vammelklam og derved
doble TV2-seertal vedr væsentlig statskorruptions-emne, har Rudy
overgået Grundtvig i folkeoplysningsindsats, og han fortjener en
Nobel-pris

Fra : Rasmus

Dato : 07-09-06 22:47

> Danskerdræberjelved og TvafslørerRudy

> Rudy har bevist - genialt - at alle vore topTV-chefer bør fyres for
> dokumenteret inkompetence, for Rudy var fornemste TV-be nyttede
> advarer imod skurke der misbruger piger.

Du kan have noget ret. Desværre er jeg bange for at samfundet er fyldt med
offentlige ansatte, såkaldte "højtlønnede pæne folk" ala Rudy. Det er bare
på andre områder de tar røven på omverdenen! - Hvad er det man siger de
kloge narer de mindre kloge. Derfor bliver de klogeste aldrig afsløret og vi
få aldrig et retvisende billede af omfanget.
Mvh Rasmus

Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-06 08:09

"Rasmus" <rasmus@dahl.mail.dk> wrote in message

> [...]
> kloge narer de mindre kloge. Derfor bliver de klogeste aldrig
> afsløret og vi
> få aldrig et retvisende billede af omfanget.

jA, de statsansatte reklamerer for sig selv - p.t. påstårt de
skiftevis at Natascha var så stærk at hun ikke tog skade, og at
psykiatere har ære for at hun er stærk mediekarrieretopvkvinde idag og
kun har vundet ved bortførselen
http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G442CG25AG4G0G

Alle tror på hendes ubekræftede ammestuesnak om fx at bortføreren
havde paranoid psykose - er en lillepige kompetent til at
diagnosticere så svære ting?
http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G442DG25AG4G0G

Igår cyklede jeg på tværs af Søerne (Sortedams, Peblinge etc) som
biologer har ændret fra klart vand hvor man ku se fisk til GRØD af
andemad og brune ulækre planterester.
De er så KONTRAPRODUKTIVE som Rudy Frederiksen, eller aligatorhvisken
der viste sin superinkompetence ved at blive dræbt af et af de
farlige dyr han for statspenge latterliggør på TV, mens han danser
ballet og viser mod
Bjørneviskeren blev ædt af bjørne - sikke de kan

Staten kan ikke stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele.
PRTIVATISER, især ulands og FL_YGTNINGEHJÆLP

Men de sætter skilte op ved Søeerne om at det er friskt og iltrigt
vand som er følge af det lortede grimme uklare udseende. Er det hvad
vi ønsker at betale til?

Psykiatere kan kun få unge til at gøre selvmord - det er de gode til ,
fortælles om i TV2 netop nu. Pillerne er oftest kontraproduktive

Iltsvind i Mariager Fjord - who cares - nu er NASA involveret i det
pjat.