billig/anst?ndig overnatning i Amsterdam
Fra : HG\(KBH-Nord\)

Dato : 06-09-06 12:16

Nogen har nogle tips for en weekend fra torsdag til søndag?

Fra : Thomas

Dato : 06-09-06 17:51

Hej
Vi overnattede på Hotel Arena i forbindelse med en busrejse med Benn's
rejser.
Hotellet er simpelthen skøn og ligger ca 20-25 min. gang fra centrum... en
skøn gå tur... ellers går der konstant busser!!
http://www.hotelarena.nl/

Som I kan se på websiden er der stil og design overalt i hotellet.

Prisen kender jeg ikke.... men det er da et forsøg værd.

Mvh
Thomas