Kor på Wet Wet Wet: Sweet surrender??
Fra : Jacob E.

Dato : 05-09-06 21:54

Jeg er ved at blive vanvittig!
Google kan ikke hjælpe mig med at finde ud af, hvem der sang kor på dette
nummer fra 1989. Det LYDER som Michael McDonald, især hvis man hører de
sidste 20 sekunder af sangen, men jeg kan ikke få det bekræftet - kan nogen
bekræfte eller afvise?

PFT, MVH

Jacob E.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-09-06 22:49

Den 05-09-06 22.53 skrev Jacob E. følgende:

> [...]
> sidste 20 sekunder af sangen, men jeg kan ikke få det bekræftet - kan nogen

I henhold til cd-coveret er det Celtic Soul Brothers, der står for
backing vocals.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Jacob E.

Dato : 06-09-06 00:29

Kim Ludvigsen wrote:

> I henhold til cd-coveret er det Celtic Soul Brothers, der står for
> backing vocals.

Falder på mine blå-frosne knæ og bukker i dyb taknemmelighed!

Mvh Jacob E.