rækkefølge af mapper i Outlook 2003
Fra : rasmus carlsen

Dato : 05-09-06 11:01

hejsa,

Jeg har i min outlook en mappe, der hedder arkiv. Den ligger øverst og
nedenunder følger Indbakke, kladder, sendt, slettet post osv.

Kan man ændre den rækkefølge? Jeg vil gerne have Indbakke øverst og derunder
Arkiv (når arkiv er åben med alle undermapper ryger Indbakke ud af
skærmbilledet og det er noget skod)

ras

Fra : L.E.P.

Dato : 05-09-06 14:44

Tue, 5 Sep 2006 12:01:16 +0200, skrev "rasmus carlsen"
<rasmus_punktum_carlsen@tdcadsl.dk> :

Træk den på plads med musen.

Hilsen Lars

Fra : rasmus carlsen

Dato : 05-09-06 21:45

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Træk den på plads med musen.

- det var jo et kvalificeret gæt og jeg kom sågar selv på ideen. Problemet
er, at man ikke kan trække den til en ny placering med musen - man kan kun
trække den ind i en anden mappe.

ras

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 06-09-06 19:39

"rasmus carlsen" <rasmus_punktum_carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man ændre den rækkefølge? Jeg vil gerne have Indbakke øverst og
> derunder Arkiv (når arkiv er åben med alle undermapper ryger Indbakke ud

Højreklik på indbakken og føj den til foretrukne mapper
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-09-06 08:30

"Bjarne Christensen" <Invalid@web.invalid> skrev i en meddelelse
> Højreklik på indbakken og føj den til foretrukne mapper

-tak, rasmus