kan sende til nyhedsgruppen, men får fejl ~
Fra : rasmus carlsen

Dato : 23-08-06 13:48

Får en fejl når jeg sender til nyhedsgruppen - indlægget går fint igennem,
men det er drønirriterende. Fejlen er herunder.

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: smp css-justeringer i
en WYSIWYG', Konto: 'news.sunsite.dk', Server: 'news.sunsite.dk', Protokol:
NNTP, Svar fra server: '441 437 Too old -- "Fri, 7 Jul 2006 11:50:19
+0200"', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer:
0x800CCCA9

Hvad er det for noget?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-08-06 16:27

rasmus carlsen skrev:

> [...]
>
>Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. ...
>Svar fra server: '441 437 Too old -- "Fri, 7 Jul 2006 11:50:19

Har du et gammelt indlæg liggende, som aldrig er blevet afsendt?

Nyhedsserveren brokker sig over, at datoen i indlægget er
forkert, fra. 7. juli.

Ellers er news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
den rigtige gruppe til spørgsmål om OE.
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : rasmus carlsen

Dato : 23-08-06 16:34

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Har du et gammelt indlæg liggende, som aldrig er blevet afsendt?
>
> Nyhedsserveren brokker sig over, at datoen i indlægget er
> forkert, fra. 7. juli.

- ja, men det lå i slettet post?!?

> Ellers er news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
> den rigtige gruppe til spørgsmål om OE.

- ah ok. Nogen burde snart rydde op i diverse grupper. Det er jo rigtig
udemærket med en god "systemnøgle" til at sortere indlæg, men efterhånden er
der ret så mange grupper at hitte rede i.

ras

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-08-06 17:47

rasmus carlsen skrev:

> - ah ok. Nogen burde snart rydde op i diverse grupper.

Hvis du vil påvirke gruppeopdelingen, kan du henvende dig i
dk.admin. Ethvert velbegrundet forslag vil blive taget seriøst.

--
Bertel