Svar på indkommen mail.
Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 22-08-06 09:00

Findes der et mailprogram, som kan tage en mailadresse fra en mail, og
sende svaret til den mailadresse. Det er fordi der kommer en formmail
til en mailadresse, og folk skulle gerne kunne se den er modtaget, hos
personen der står for tilmeldingen.

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-06 09:12

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sende svaret til den mailadresse. Det er fordi der kommer en formmail til
> en mailadresse, og folk skulle gerne kunne se den er modtaget, hos

Outlook (regler)
Outlook Express (regler)
PocoMail

--
mvh Karsten Madsen
www.alskassen.dk AlsKassen, Sig SummaSummarum til dit kasseapparat

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 22-08-06 09:26

Karsten Madsen skrev:
> "apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Outlook (regler)
> Outlook Express (regler)
> PocoMail

Jeg fik vist ikke forklaret det godt nok, men outlook2003 og OE kan ikke
de ting jeg gerne vil have den til. Mail der kommer ser sådan her ud:

Fornavn_herre: dumbo
Efternavn_herre: elefant
Klub: xxxx-klub
Licensnr: xx-xxx-xxx
Fornavn_dame: jane
Efternavn_dame: doe
Klub0: xxxxklub
Licensnr0: xx-xxx-xxx
Kontakt_Tlf_Nr: 99999999
Kontakt_Email: akasut@rigtiggodt.dk
Andet:
Starttid: Søndag 17/9 kl. 11.45

Og jeg vil gerne svare tilbage på kontakt-email, da formmailen jo ikke
lige for skrevet deres adresse på som afsender.

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-06 09:42

> [...]
>
> Og jeg vil gerne svare tilbage på kontakt-email, da formmailen jo ikke
> lige for skrevet deres adresse på som afsender.

PocoMail burde kunne.

/karsten