E-Mail
webnoob 5265
Forkert opsat konto blokerer for at åbne O~
Fra : Marianne

Dato : 18-08-06 10:00

Hej

Jeg er ved at sætte min Outlook2003 op, og har fået lavet noget kludder ...
jeg har adgang til en exchange-server hos min mailudbyder, og i det forsøg
på at sætte denne op på en anden pc, har jeg fået gjort et eller andet
forkert.

Desværre sker der nu det, at hver gang jeg forsøger at starte Outlook
fortæller den, at den ikke kan få fat i exchange-serveren (hvilket er
rigtigt nok), men jeg kan ikke komme til at slette denne fejlagtige konto,
pegende på en exchangeserver, jeg har fået lavet. Outlook lukker nemlig ned
med det vuns!

Har prøvet at afinstallere HELE Officepakken, men resultatet er det samme.
Den 'husker' på en eller anden måde den gale konto.

Hvad gør jeg?

mvh
Marianne

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 18-08-06 11:56

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har prøvet at afinstallere HELE Officepakken, men resultatet er det samme.
> Den 'husker' på en eller anden måde den gale konto.

Hejsa.

Prøv at gå i kontrolpanelet - 'Post' - klik på knappen 'Email konti'.
Derinde kan du rette til, så dine kontoindstillinger er korrekte.

Henrik, Aalborg

Fra : Marianne

Dato : 18-08-06 13:06

> Hejsa.
>
> Prøv at gå i kontrolpanelet - 'Post' - klik på knappen 'Email konti'.
> Derinde kan du rette til, så dine kontoindstillinger er korrekte.

Super! Tak slak du have.

mvh
marianne