Outlook 2003
Fra : Viggo

Dato : 10-07-06 10:50

Da jeg for lidt siden startede Outlook 2003 kom der besked om, at den
hentede 2 emails på hver ca. 13 kb, men der kom ikke noget - heller ikke i
uønsket mail eller slettet mail.
Programmet ser ud til at køre normalt.
??

--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Moses

Dato : 10-07-06 11:54

Outlook sorterer dine mails i perioder.

Vær opmærksom på at du ud for hver dag/uge kan komme til at lukke denne
sortering ned

Klik derfor på det lille plus ud for Idag og dine nye mails dukker op igen.

Hilsen
Moses

Fra : Viggo

Dato : 10-07-06 16:24

"Moses" <moses@nogen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sortering ned
>
> Klik derfor på det lille plus ud for Idag og dine nye mails dukker op

Tak for svaret, men jeg har ikke "Vis i grupper" slået til, så alle mails er
fremme hele tiden.

--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Viggo

Dato : 11-07-06 10:30

> [...]
> Da jeg for lidt siden startede Outlook 2003 kom der besked om, at den
> hentede 2 emails på hver ca. 13 kb, men der kom ikke noget - heller ikke i

Igen i dag skrev den at den hentede 6 mails, men der kom kun en ???
Viggo

Fra : Moses

Dato : 11-07-06 12:48

Det lyder som om du har fået spamfilter på.

Har du spamfilter på?
Eventuelt Norton Internet Security eller lignende.

Prøv eventuelt, hvis du kan, at gå ind på din mailkonto via webmail og se om
det kunne være mails som bliver slugt af spamfilter.
Har din udbyder spamfilter?

Fra : Viggo

Dato : 12-07-06 16:48

> [...]
>
> Prøv eventuelt, hvis du kan, at gå ind på din mailkonto via webmail og se
> om det kunne være mails som bliver slugt af spamfilter.

Det har jeg prøvet, der er ikke noget at se - jeg tror det er
fejlmeddelelser og er kommet i tanke om, at jeg vist har været ude for det
samme for længe siden - men har aldrig fundet en grund.
Men tak for svarene.
--

Venlig hilsen
Viggo