billig overnatning i sydeuropa.
Fra : Christina og Henrik

Dato : 04-09-06 20:33

Vi er et ungt par der er ved at planlægge vores bryllupsrejse til næste
sommer 2007. Vi skal på tur ned igennem Europa i bil, og ville meget gerne
have nogle adresser eller gode råd til billige overnatningsmuligheder. Vi
vil gerne bo på camping i telt, eller på vandrehjem eller bed and breakfast.
Hvis der er nogen der kender nogle gode, billige steder i Provence, fransk
grand canyon ( Grand canyon du Verdon ), Cap D'agde, Toscana eller
Carcasonne vil vi meget gerne høre om dem......

Fra : Mogens...

Dato : 08-09-06 21:02

"Christina og Henrik" <cogh@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Provence, fransk grand canyon ( Grand canyon du Verdon ), Cap D'agde,
> Toscana eller Carcasonne vil vi meget gerne høre om dem......

www.gites-de-france.fr/fr/index.htm
www.hotelformule1.com/formule1/index.html

MEN du skriver bryllupsrejse - i så fald synes jeg, I sparer
det forkerte sted. Man bliver forhåbentligt kun gift een gang,
så derfor ville jég ikke sparer på hoteludgiften eller rejsen iøvrigt !

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 20-10-06 12:40

Hej Christina og Henrik!
Værsgo her er en hjemmeside med campingpladser i Europa
http://www.eurocampings.dk/da/ Bed and Breakfast
http://www.bedandbreakfast.com/ Vandrerhjem http://www.hihostels.com/
Vandrerhjem og nogle campingpladser
http://www.danish.hostelworld.com/index.php Med hensyn til Bed and Breakfast
så har jeg kun prøvet det her i Danmark.
Mvh. Jesper