Kan en tæge ha en tæge ?
Fra : TDJ

Dato : 03-09-06 21:51

Ja, sorry, lidt "klamt" spsm.. fangede en større udgave, dvs
næsten mæt, på missemor i dag. Hun var ik meget for det, den sad
lige under munden.

Nå, men da jeg fik kalorius af så jeg at der ligesom sad en
anden tæge under den, altså en som ikke var "stor". De sad
sådan bug mod bug, og mund mod mund.

Er det så tilfældigt at der kom 2 med af samtidig (altså de har
siddet i samme "hul" på missen), eller har den ene snyltet på
den anden tæge ?

Håber nogen kan svare, ellers må jeg lige spørge dk.videnskab.

Mvh

Torben

--
---
fjern alle madvarer ved svar

my icq pizza [at} gm x oste mad {dot]] net

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-09-06 06:39

"TDJ" <myicqpizza@gmxostemad.netostemad> skrev i en meddelelse

> [...]
> den anden tæge ?
>
> Håber nogen kan svare, ellers må jeg lige spørge dk.videnskab.

---

Hej torben!

de kan godt snylte på hinanden..nu har jeg foruden kattene også 3 hunde, og
de har ind i mellem sådan nogle skabninger med hjem fra skoven. og jeg har
flere gange oplevet, at når jeg har pillet en af, så har der siddet en lille
en fast på den større flåt. så det er der ingen videnskab i.. (-;
mvh. marie