CD til MP3 på dansk
Fra : Ukendt

Dato : 03-09-06 15:59

Hustruen ønsker nogle gange af konvertere en CD til MP3 så hun kan høre den
på sin MP3 afspiller.
Jeg har et ripper program, men det er på engelsk, og hun foretrækker et
dansk program.
Findes der et dansk ripper program, helst gratis

JN

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-09-06 16:14

Den 03-09-06 16.59 skrev Lisbeth følgende:

> Findes der et dansk ripper program, helst gratis

iTunes:
http://www.apple.com/dk/itunes/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstrem dyr kaffemaskine.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-06 17:57

"Lisbeth" <Lisbeth.Hemmelig> skrev i en meddelelse
> [...]
> dansk program.
> Findes der et dansk ripper program, helst gratis

Windows Media Player.

Ellers er der også, som Kim skriver, iTunes. Den er efter min mening bedre
til at finde kunstner og titel på nettet....

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-09-06 18:08

Lisbeth skrev:

>Hustruen

Øhhh (jeg hentyder til kaldenavnet "Lisbeth")

CDex http://sourceforge.net/projects/cdexos/
dansk sprogfil http://www.boholdt-petersen.dk/side.asp?id=26

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-06 19:49

> [...]
> dansk program.
> Findes der et dansk ripper program, helst gratis

Windows Media Player 10 klarer den sag ganske fint. Jeg har selv brugt den
adskillige gange til netop dette formål.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : csm

Dato : 04-09-06 07:10