Søde katte postkort :-) fra elskerdyr.dk
Fra : Tobias Waaentz

Dato : 03-09-06 13:04

Hej Alle sammen her inde på dk.fritid.dyr.kat!
Håber I har haft en ikke mindre end fantastisk weekend alle sammen..!

Jeg syns bare I skulle kende til www.elskerdyr.dk I kan sende rigtig
søde og sjove postkort gratis med en masse(selvfølgelig) søde dyr på

I kan komme direkte ind på postkortsiden ved dette link:
http://www.elskerdyrpostkort.dk?iframe=postkort/postkort_katte.php

Og så har jeg ikke mere at sige bortset fra forsat god weekend og god
mijauv

- Tobias

Fra : Siri

Dato : 03-09-06 14:20

> Tobias Waaentz skrev:
> Hej Alle sammen her inde på dk.fritid.dyr.kat!
> Håber I har haft en ikke mindre end fantastisk weekend alle sammen..!

Tak Tobias!
Dejligt med lidt positiv stemning, det gør godt
Jeg ville netop spørge alle herinde om sites med mange katte-postkort?
Jeg har prøvet at søge lidt, men mange sites har kun nogle få uden det
store udtryk hos kattene. Og det må jeg jo sige, at katte har - at der
har jeg igen oplevet en positiv og uventet stor overraskelse - hvor
udtryksfulde misserdyrene kan være! Til stor forskel fra min barndoms
halvvilde staldkatte - jeg er måbende glad
Så - postkortsites med mange forskellige katte-e-kort, gerne flere racer
(og ikke 'sjove' tegnede kort, tak) - har I nogle gode adresser derude?

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tobias Waaentz

Dato : 03-09-06 15:21

> Siri skrev:

> Så - postkortsites med mange forskellige katte-e-kort, gerne flere racer
> (og ikke 'sjove' tegnede kort, tak) - har I nogle gode adresser derude?

Hej Siri :)

Selv tak da Kort skal jeg lige sige at vores rigtige side er under
udvikling, så denne side som du ser på elskerdyr.dk nu, er blot en intro
side. Derfor vil der også når vores rigtige side kommer op, komme en
sørens masse flere rigtig søde misserpostkort ind på siden.. Jeg glæder
mig selv rigtig meget til at kunne sende flere afsted..!

Vi kommer også med en konkurrence snart hvor man kan sende sine egne
sjove og søde kattebilleder ind og hvor man så kan benytte dem som
elskerdyr postkort :) Så der kommer rigeligt flere kattepostkort snarest
:)

Mht. om vi har nogle adresser til en masse andre sjove postkort og evt.
billeder af søde katte kan jeg desværre kun indtil videre henvise til
sider som google :( .. MEN! Det skal siges at du kan finde alt sådan
noget på vores site når det rigtigt går i luften :)

Med venlig hilsen
Tobias Waaentz

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 03-09-06 16:03

Hej Tobias.
Jamen, det lyder jo godt med masser af katte-kort af alle racer og sjove
påhit (hvad katte ikke kan....)
> Tobias Waaentz skrev:
kan jeg desværre kun indtil videre henvise til
> sider som google :( .. MEN! Det skal siges at du kan finde alt sådan
> noget på vores site når det rigtigt går i luften :)

Det ser jeg så frem til, for Google har jeg prøvet, og det var sør'me
pauvert, 3-4 kedelige 'her-er-en-kat' kort pr site....

Så har jeg taget mig den frihed at citere fra din profiltekst for at
give dig et lille tip -
"bor jeg et sted hvor man ikek må have kat..! Men jeg arbejder bravt på
sagen om at få min udlejer overtalt til at jeg kan få mig en kat..! "

Der, hvor jeg bor, er der først for nylig kommet mulighed for at have
'kæle'dyr - og på en rigtig god måde: Vi har et hus/kæledyrs-udvalg, der
skal give tilladelse i hvert enkelt tilfælde. Der sidder bl a
viceværten, en fra boligselskabet plus nogle beboere. De har udarbejdet
et regelsæt, der stort set går ud på, at man kun må have dyr, der ikke
kan tænkes at blive til gene for andre beboere - og at tilladelsen i
givet fald kan inddrages!
Det synes jeg er helt fint, for jeg var faktisk principielt modstander
af muligheden for dyr i lejlighederne. Dels fordi man ser det for sig -
store hunde i flertal med skrappe ejere.... krybdyr (slanger!), der
snildt undslipper.... Store akvarier, der går hul på og kæmpe vandskade
på ens uerstattelige personlige ting og papirer (ikke noget penge-værd -
men "1/2 ton" af ens noder, f eks....) Jeg bor i en bygningsdel med
store 1-vær., så hvis naboen får en lille gø-gris, så er man på den! Ja,
jeg var imod.
Men - det er så heller ikke blevet tilladt, jfr ovenstående grundregel
for regelsættet.
Og det er måske noget, du kan bruge for at overtale udlejeren, med
rimelighed for alle.
Man laver et udvalg, et regelsæt med begrænsninger og betingelser for
dyrehold (f eks skal alt fra kattebakken pakkes i 2 lag plastpose før
det kommer i affaldscontainerne... fint nok, no prob), og risiko for
inddragelse af tilladelsen... Bingo, fredelig kat tilladt!
Og det er jeg så blevet mere end glad for! Her 1 års tid efter de nye
regler er Gia jo flyttet ind, og det er ren fornøjelse!
Held og lykke med det!