CrossOver Beta frigivet!
Fra : Jesper

Dato : 01-09-06 20:20

Kommerciel version af WINE, afvikl Windowsprogrammer på IntelMac uden at
have Windows installeret.

http://www.codeweavers.com/beta/cxmac/

--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : J.K.Arning

Dato : 02-09-06 12:49

On Fri, 1 Sep 2006 21:20:01 +0200, Jesper wrote:

> Kommerciel version af WINE, afvikl Windowsprogrammer på IntelMac uden at
> have Windows installeret.
>
> http://www.codeweavers.com/beta/cxmac/

På engadget kan du se en lille gennemgang af fremgangsmåden når man vil
installere software på macen via crossover .. desværre ender det i en
fejlmeldelse.

http://www.engadget.com/2006/08/31/crossover-mac-beta-released-run-windows-apps-in-os-x/

Men det er yderst spændende syntes jeg .. outlook 2003 på OSX

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 03-09-06 14:17

J.K.Arning wrote:

> [...]
>
> Men det er yderst spændende syntes jeg .. outlook 2003 på OSX

Jeg fatter ikke denne trang til at installere MS-applikationer på ens
Mac når man i forvejen har programmer der kan det samme med langt færre
fejl og bedre brugergrænseflade.