Sylvester 4 år
Fra : JustMe

Dato : 01-09-06 16:01

Hejsa

I morgen fylder min maine coon dreng, Sylvester, 4 år fandt jeg ud af da jeg
kiggede på kalenderen i dag. Og så går missemor her jo rundt og river sig i
håret over hvad hulen jeg skal give ham?! Jeg tror ikke der findes et et
stykke legetøj som de ikke har *griner* og jeg skal passe på med at give ham
noget specielt at spise da han lige har gennemgået en tarmoperation...

Nogen gode, kreative forslag til hvad bassen kan få? det ender nok bare med
en masse nus og kram som han plejer...

Mvh Helle

....som tiden dog går...allerede 4 år...

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-09-06 16:17

JustMe wrote:
> [...]
> Nogen gode, kreative forslag til hvad bassen kan få? det ender nok
> bare med en masse nus og kram som han plejer...

Jamen tillykke med Bassen (og hvor er tiden dog blevet af, plejer jeg
selv at spørge ?)

Mine 2 katte får som regel rejer (kun til fødselsdag og juleaften),
men det er nok ikke en god idé i dit tilfælde.

Jeg er sikker på at nus og kram er det han vil blive allermest glad
for, du må give ham speciel opmærksomhed *hele* dagen, og lege med ham
og noget af alt legetøjet.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Siri

Dato : 03-09-06 14:37

> [...]
>
> Nogen gode, kreative forslag til hvad bassen kan få? det ender nok bare med

Kære Helle
Det lyder som om den kat har det rigtig dejligt, fødselsdag eller ej
Altså, forstå mig nu ret, når jeg skriver, at katten jo nok er lidt
ligeglad med datoen - men hvis du nyder at fejre den, så gør det dog for
fuld udblæsning, sæt flag op, små og store, alle vegne (en MCO vil nyde
at følge interesseret med, og sikkert 'hjælpe' dig med opsætning og
anden oppyntning - og det vil blive elegant på kattens helt egen
måde ), lav kage og byd dine mennesker , din dyrlæge har sikkert
fortalt dig, hvad mislingen må spise p t, og hvormeget han må fare
rundt.... Tænd fire lys i små grupperinger udover på kagen, hjælp ham
med at blæse dem ud dvs alle blæser - katten kigger undrende....
*G* - mens I "råber" fire stille hurraer, hvis han ikke kan lide larm
(som min - men hun er også en sippet perserpige )
Nyd at fejre din kat - at han har nydt fire sjove år hidtil - og får han
lov til at lege med efter fuld MCO-nysgerrighed og medleven, så bliver
han ekstra glad. Kæl og nus efter behov (i halve timer ad gangen.... I
know....) er altid en god gave - også i utide - forkælelse kan være
meget andet end mad, jo Et ekstra snus af baldrian-dufteflasken,
måske, hvis såret kan tåle trilleriet?
Party on! Cat-party on!
Og tillykke - nyd ham!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-09-06 14:47

Siri wrote:
> Og tillykke - nyd ham!

Det var et helt utrolig fantasifuldt koncept med masser af spændende
aktiviteter, som han sikkert ville have nydt, det er bare synd at det
er for sent. Det var i går Sylvester blev 4 år.

Ideen kunne jo så bruges til næste år, når han bliver 5

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Siri

Dato : 03-09-06 16:08

> [...]
> er for sent. Det var i går Sylvester blev 4 år.
>
> Ideen kunne jo så bruges til næste år, når han bliver 5

*GGGG*
Ja, jeg var selv til fest i går, derfor forsinkelsen....
Men som sagt, Sylvester går nok ikke op i den nøjagtige dato, og vi
andre fejrer jo heller ikke altid på selve dagen - og det er jo altid
dejligt med en god grund til at holde fest - så bare party on

Fra : JustMe

Dato : 03-09-06 17:12

> [...]
> andre fejrer jo heller ikke altid på selve dagen - og det er jo altid
> dejligt med en god grund til at holde fest - så bare party on

For et par år siden lavede vi en tunlagkage til Emil da han fyldte år hi hi.
Vi lavede den af lagekagebunde, tun og lidt flødeskum. I kan tro de guffede
i sig og så var mine forældre (missernes mormor og morfar) budt til
kaffe og lagkage (vi andre fik en anden variant uden tun hehe).
Der var også lys i kagen og pyntet med små chokoladestumper. De spiste ikke
så meget men vi har en frygtelig masse billeder af det mormor og morfar
kom naturligvis med gaver også

Hvor er vi kattemennesker dog skøre

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-09-06 18:01

JustMe wrote:

> [...]
> spiste ikke så meget men vi har en frygtelig masse billeder af det
> mormor og morfar kom naturligvis med gaver også

Og hvor er de billeder så henne om jeg må spørge ? Er der mon en
chance for, at vi andre også kan få lov at til nyde dem på eet eller
andet tidspunkt ?

> Hvor er vi kattemennesker dog skøre

LOL Selvfølgelig !!!!!! og er det ikke herligt ?

Med venlig hilsen
Tove :)