Up- & Downloads
Fra : Vanda von Panda

Dato : 21-06-01 00:05

Hvad dælen er det der sker!

Jeg er begyndt at rydde op i gamle filer (ud fra listen
under Rapporter: filer uden hyperlinks). Har nu i flere
omgange vel slettet halvtreds ældre billeder som ellers bare
'hænger i arkivet' uden at blive vist på selve hjemmesiden
længere.
Men når jeg så vil uploade (Udgiv Web-sted) og blir
spurgt om jeg vil fjerne de og de billeder fra roden -
hvortil jeg selvfølgelig svarer ja - så går maskineriet
gudhjælpemig i gang med at downloade de billeder jeg
fjernede sidste gang jeg foretog denne handling!

Hvad er det jeg gør galt?

--
Mvh.: Jørgen og de
nye heder & oppe dateringer på