Socialdemokrater redder facistisk bevægels~
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 19:22

Og jo, man tror det er løgn, og det er vist også kun i Københavns
baviansrøvsrøde kommune, at en fuldstændigt utilsløret facistisk bevægelse,
der angriber politiet, smadrer butikker og laver ballade hele natten igennem
belønnes næste dag med et politisk initiativ, der skal redde deres
tyvstjålne rotterede.

Så nu ved Nazi-Johnni, hvad han skal gøre, hvis hans lille førerbunker
bliver truet af tvangauktion. Angrib politiet, smadr nogle banker, MacD og
7-11, besæt Flakfortet og straks kommer Enfoldighedslisten til hjælp,
villigt hjulpet af SF naturligvis, men mere overraskende også de Rabligale,
der nu lever endnu mere op til deres velfortjente øgenavn, og såmænd vores
allesammens Gucci-Helles socialdemokrater. Det må vi da gå ud fra, for der
er vel lige ret for alle, ikke?

Jeg har kun én ting at sige og det er KANON!

Med det initiativ har Anders, Bendt og Pia gode chancer for at fortsætte ved
roret. Jeg var ellers begyndt at tvivle lidt på om det kunne fortsætte, for
når det går godt, stemmer folk jo gerne rødt, og når der skal ryddes op og
der er brug for begge hjernehalvdele, stemmer man borgerligt. Jeg mener,
hvis man ikke kan bruge det i en valgkamp, så har man ikke fortjent at blive
genvalgt.

Mvh, Ulrik

Fra : El Trabajador

Dato : 31-08-06 19:24

Har du et link til det du omtaler?
--
El Trabajador

Fra : Mark Jensen

Dato : 01-09-06 20:02

On Thu, 31 Aug 2006 20:24:25 +0200, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

>"Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i

>Har du et link til det du omtaler?
>--
>El Trabajador

han taler om ungdomshuset, hvor "de røde" prøver at redde
ungdomshuset.
Jeg er iøvrigt helt enig med hvad han skriver.

Fra : hanzen

Dato : 01-09-06 20:09

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i

> Har du et link til det du omtaler?
> --
> El Trabajador

hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«