Kokoskage
Fra : Dorthe

Dato : 31-08-06 14:08

Er der ikke en der ligger inde med opskriften på en god saftig kokoskage
- jeg kan sagtens google en frem, men jeg ville gerne have en anbefalet
så jeg er sikker på at den er god

/Dorthe

Fra : Lott

Dato : 31-08-06 16:16

"Dorthe" <dorthe.moeller@gmail.com> wrote in message
> Er der ikke en der ligger inde med opskriften på en god saftig
> kokoskage - jeg kan sagtens google en frem, men jeg ville gerne have
> en anbefalet så jeg er sikker på at den er god
>
> /Dorthe

Drømmekage fra Brovst.

Den kan jeg anbefale.

http://www.erritsoe.dk/opskrifter/mors%20droemmekage%20fra%20brovst.htm

Mvh. Lotte

Fra : Jørgen Hess

Dato : 20-09-06 21:46

"Lott" <lotte@-_slet_post4780.dk> skrev i en meddelelse

> "Dorthe" <dorthe.moeller@gmail.com> wrote in message

> [...]
Med den opskrift får man en ret blød kokosoverflade - ikke?
Når man følger opskriften fra de gamle AMO opskrifter bliver overfladen lidt
karamelliseret og det synes jeg ikke er så godt.
mvh
Jørgen