Community hjælp
Fra : Simon brix

Dato : 31-08-06 05:44

Hejsa Folkens
Jeg har et problem - Jeg vil gerne lave min egen side, men kan
ikke finde ud af at lave et community system i php, og så tænkte
jeg om der var nogen af jer der viste hvordan man gjorde.
Håber i kan hjælpe mig

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Zedeler

Dato : 31-08-06 07:51

Simon brix wrote:
> [...]
> ikke finde ud af at lave et community system i php, og så tænkte
> jeg om der var nogen af jer der viste hvordan man gjorde.

Brug et af de færdige systemer, der findes. F. eks. PHPNuke, PostNuke,
eller TikiWiki.

Mvh. Michael.

Fra : andy

Dato : 01-09-06 22:05

Du kan finde nogle her http://www.opensourcecms.com/

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 02-09-06 12:56

On 31 Aug 2006 04:44:11 GMT, Simon brix <simon@vandeursbrix.net>
wrote:

> [...]
>ikke finde ud af at lave et community system i php, og så tænkte
>jeg om der var nogen af jer der viste hvordan man gjorde.
Community er jo et vidt begreb.....

Kan du ikke gå lidt i detaljer med det du skal bruge ?