Sommersprogskole i Barcelona i 4 uger ca.
Fra : cj

Dato : 30-08-06 22:33

Er der nogen der har erfaringer med dette....en god sprogskole i Barcelona
med alt inklusiv (bo i lejlighed/hos familie, spansk kursus m.m.) i 4 uger
for mig og min kæreste engang i slut juni og 4 uger frem......Helst hvor det
hele bliver arrangeret hjemmefra før afrejse...

Nogen gode erfaringer derude?

mange tak på forhånd

Flemming & Carina

Fra : agardeo@gmail.com

Dato : 31-08-06 12:19

Hej

Min knægt har prøvet
http://www.tandembarcelona.com/spanish_courses/barcelona_school.html

De var søde og rare og han lærte det han skulle. Book direkte og få
det billigere en igennem de der danske LISA etc bureauer.

pøj pøj.