Phil Collins - In The Air Tonight - Hvad e~
Fra : Thomas

Dato : 30-08-06 21:15

Hejsa

Forleden sad jeg og hørte Eminems 'Stan'. Og i den rapper han:

"D'you know that song by Phil Collins "In The Air Tonight"?
About that guy who could have saved that other guy from
drowning, but didn't.
And Phil saw it all and at his show he found him"

Jeg har sat og lyttet til, og læst teksten til, Phil Collins' sang. Men
jeg kan ikke helt forstå den...

Er der nogen der kender historien bag den sang? Har Phil Collins
set en mand, lade en anden mand drukne?

Mvh. Thomas

Fra : Max

Dato : 30-08-06 21:22

Hej Thomas

> Er der nogen der kender historien bag den sang? Har Phil Collins
> set en mand, lade en anden mand drukne?

http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_Air_Tonight

Mvh Max

Fra : Thomas

Dato : 30-08-06 21:41

> Hej Thomas

> http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_Air_Tonight
>
> Mvh Max

OK så skulle den historie være aflivet... Ihvertfald for mig
Tak for linket begge to...

Mvh. Thomas

Fra : Carl Drud

Dato : 30-08-06 21:20

Thomas wrote:

> Jeg har sat og lyttet til, og læst teksten til, Phil Collins' sang. Men
> jeg kan ikke helt forstå den...
>
> Er der nogen der kender historien bag den sang? Har Phil Collins
> set en mand, lade en anden mand drukne?

http://en.wikipedia.org/wiki/In_The_Air_Tonight_-_Lyrical_Analysis#Urban_legend

Carl