Nyt fra Weird Al Yankovic
Fra : Thomas

Dato : 30-08-06 18:01

Hej

Så kommer der endelig nyt fra 'Weird' Al Yankovic

Næste måned kommer hans nye Al-bum (høhø)
"Straight Outta Lynwood".
Pladen kommer bla. til at indeholde parodier på:
Green Day, R. Kelly, James Blunt & Usher (m.fl)

Allerede nu kan 2 af sangene høres på hans Myspace

http://www.myspace.com/Weirdal

Det drejer sig om sangene "You're Pitiful" og "Don't
Download This Song"

"Don't Download This Song", kan iøvrigt downloades
gratis fra siden

Mvh. Thomas

Fra : schlafen

Dato : 30-08-06 21:59

"Don't Download This Song"

Hvad er det nu lige for et nummer den er lavet over??

Glæder mig til at høre resten...han er sgu for cool

Fra : BCES

Dato : 31-08-06 07:51

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> "Don't Download This Song"
>

> Hvad er det nu lige for et nummer den er lavet over??
>
> Glæder mig til at høre resten...han er sgu for cool

Jeg tænkte først på "We Are The World"...
Men omkvædet er ikke den...

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : schlafen

Dato : 31-08-06 13:05

> Jeg tænkte først på "We Are The World"...
> Men omkvædet er ikke den...

Jeg var også ind over We are the world - men som du siger holder omkvæd
ikke....måske Thomas har ret, det er han eget - men lyder bare meget
bekendt....

Fra : Thomas

Dato : 31-08-06 10:46

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> "Don't Download This Song"
>

> Hvad er det nu lige for et nummer den er lavet over??

Jeg tror det er et af hans egne originale numre.
Det er jo ikke kun parodier han laver.

Mvh. Thomas

Fra : Henrik Madsen

Dato : 31-08-06 13:44

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> writes:

> Så kommer der endelig nyt fra 'Weird' Al Yankovic

og det er en DualDisc. Sådan skal det gøres!

--
Højt Skum
Henrik Madsen