45 minutter man kan blive lidt klogere af
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-08-06 17:32

http://video.google.com/videoplay?docid=7374585792978336967&hl=en
--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-08-06 18:25

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse news:1j552hj27wmlm.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> http://video.google.com/videoplay?docid=7374585792978336967&hl=en

Jeg postede den også d. 7/7 her i gruppen, 'Robert Newman - History of Oil'
og overvejede at gøre det igen da det var midt i ferien, det glæder mig at du også
har set den og deler den med gruppen.
--

Bill Hicks undtaget, er jeg er ikke støt på en federe kombination af stand-up comedy og hard core
infomation war. de to - får de danske stand-upper til at ligne små 'corporate bitches'.

Robet Newman's officielle site
http://www.robnewman.com/

Jeg har efterhånden set den 3-4 gange, alene hans Hugo, Tony & Bush, 'impersonations acts'
i benzintankens baggård, får mig vær gang i godt humør.

Jan Rasmussen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-08-06 21:04

On Fri, 25 Aug 2006 19:25:15 +0200, Jan Rasmussen skrev:

> Jeg postede den også d. 7/7 her i gruppen,

Det anede mig, at du nok allerede havde postet det.

> Bill Hicks undtaget, er jeg er ikke støt på en federe kombination af stand-up comedy og hard core
> infomation war. de to - får de danske stand-upper til at ligne små 'corporate bitches'.

Enig. De forekommer at være en flok suppe-steg-is-lønslaver
ved siden af Newman.

> [...]
> i benzintankens baggård, får mig vær gang i godt humør.

Det fik mig til at føle mig som en provinsbums, at jeg ikke
engang havde hørt om ham før. Jeg bruger sq' for meget liv på
lamestream.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-08-06 22:16

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse news:qa49783udzo7.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...

> Det fik mig til at føle mig som en provinsbums, at jeg ikke
> engang havde hørt om ham før. Jeg bruger sq' for meget liv på
> lamestream.

Ain't we all.
---

Jeg kan se at google video har fjernet Bill Hicks - Revelations

Der ligger stadig denne her, dejlig politisk ukorekt. 'Taxed Drugs'

Bill Hicks' Legendary One Night Stand, 1990
http://video.google.com/videoplay?docid=1366476727111157120&q=Bill+hicks

Jan Rasmussen