Associationstricks
Fra : GB

Dato : 20-08-06 21:39

Via Uriasposten

Ekstra Bladet og TV2 i stort opsat associationstrick, men påpeger dog et
problem (opdate)

Ekstra Bladet har idag i samarbejde med TV2 en historie, om hvorledes det
er nemt for nazister eller medlemmer af Dansk Front at blive medlem af
Dansk Folkeparti. En journalist fra Ekstra Bladet har kontaktet 13
lokalformænd under dække af at være en ‘Christian Jensen’, og spurgt
hvorvidt han kunne blive medlem. Hele 7 accepterede et medlemskab af enten
DNSB eller Dansk Front (der vel næppe har en medlemsliste).

Læs videre her: http://www.uriasposten.net/?p=3771

GB

Fra : Ralph

Dato : 20-08-06 22:05

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Via Uriasposten
>
> Ekstra Bladet og TV2 i stort opsat associationstrick, men påpeger dog et
> problem (opdate)

HVAD er problemet, EB vil sælge aviser, DF vil have vælgere, oppositionen
vil have møg at kaste med, uanset hvor mange aviser der sælges ekstra vil
det næppe flytte mere end et par hundrede stemmer.
Uanset hvad DNSB´ere og dansk frontere kan blive medlem af vil de stemme på
Pia, hun er den der kommer nærmest deres holdninger.
Uanset hvor meget møg der kan kastes på Pia og Co. så mener oppositionen
(mig incl.) at hun allerede lugter så slemt man kan, et par tons minkgylle
gør hverken fra eller til.

SummaSummarum, EB er den eneste vinder i denne sag.

Læste lige dit link og så at DanskFront og lign. kaldes ekstremister, det
skal ikke ret mange sgtavefejl til at det bliver eskrementer - undskyld.

--
Ralph

Fra : Poul Nielsen

Dato : 21-08-06 11:29

> [...]

> skal ikke ret mange sgtavefejl til at det bliver eskrementer - undskyld.

Ja her er jeg helt enig med Ralph. DF har sovet i timen og høster nu det
dårlige karma. Hvis DF vil ind i varmen, så må de lade rødderne blive ude i
kulden.

Fra : Michael Weber

Dato : 20-08-06 22:39

> [...]
> hvorvidt han kunne blive medlem. Hele 7 accepterede et medlemskab af enten
> DNSB eller Dansk Front (der vel næppe har en medlemsliste).

Urinposten..*fnis*

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Anders Peter Johnsen