... men det heles dog...
Fra : Tim

Dato : 20-08-06 21:01

Ozonhullet heles åbenbart, selvom der gennem 80'erne og 90'erne blev HYLET
op om, at det for altid ville være forsvundet.

Nu har Politiken formået at lave en overskrift ud af, at det "kun heles
langsomt"!!!!!

Skide hyklere.

Tim

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-08-06 21:12

Tim wrote:
> [...]
> op om, at det for altid ville være forsvundet.
>
> Nu har Politiken formået at lave en overskrift ud af, at det "kun heles

Jeg elsker den type argumentation:

1: Man giver sine politiske modstandere et
synspunkt som de ikke har eller har haft.

2: Finder et bevis på det modsatte

3: Og man står tilbage som den kloge der
altid har ret.

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard

Fra : Tim

Dato : 20-08-06 21:23

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]
> synspunkt som de ikke har eller har haft.
>
> 2: Finder et bevis på det modsatte
>
> 3: Og man står tilbage som den kloge der

Nåhja, det er jo rigtigt... der har slet ikke været talt om ozonhuller
nogensinde ))

Jeg elsker den slags argumentationer:

1) Man fratager sine politiske allierede politiske synspunkter, der ikke
længere holder.

2) Man tilpasser sig nye beviser, og proklamerer, at man aldrig har været
uenige.

3) ... og I står tilbage som de politisk korrekte, stadigvæk.

Tim

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-08-06 23:08

Tim wrote:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Nåhja, det er jo rigtigt... der har slet ikke været talt om ozonhuller
> nogensinde ))

Jo, der har været ozon huller.

Men der er, så vidt jeg ved, ikke nogen der seriøst har
ment at det aldrig ville lukke.

Fra : John

Dato : 20-08-06 21:33

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ozonhullet heles åbenbart, selvom der gennem 80'erne og 90'erne
> blev HYLET op om, at det for altid ville være forsvundet.

En fis i en hornlygte, såmænd! Mener at kunne huske en
videnskabelig artikel om, at ozon-hullets ændringer er en
naturlig cyklus, der er foregået gennem århundreder (!).

Naturen har jo en vidunderlig evne til at reparere sig selv, og
videnskaben diskuterer stadig lystigt, om mennesket har nogen
synderlig indflydelse på fx hullet i ozon-laget.

> Nu har Politiken formået at lave en overskrift ud af, at det
> "kun heles langsomt"!!!!!

Jaja, business er og bliver business! :)

Mvh John

Fra : cphpeter@gmail.com

Dato : 20-08-06 21:42

Tim wrote:
> [...]
> op om, at det for altid ville være forsvundet.
>
> Nu har Politiken formået at lave en overskrift ud af, at det "kun heles

Hmm... Overskriften lyder "Hullet i ozonlaget heles kun langsomt" og
lige nedenunder står :

"Hullet i ozonlaget vil først være genetableret i år 2065. Det er
femten år senere end hidtil antaget."

Er det mig som misforstår noget ? Eller "hullet heles langsomt" - men
i 2065 har vi hele hullet tilbage - siden det til den tid er
genetableret (i fuldt omfang, vel?) ? LOL !

Fra : Tim

Dato : 20-08-06 21:47

<cphpeter@gmail.com> wrote in message

Tim wrote:
> [...]

i 2065 har vi hele hullet tilbage - siden det til den tid er
genetableret (i fuldt omfang, vel?) ? LOL !

------

ROTFL ))

Jeg tror de mener, at hullet er lukket igen, ok?

Tim

Fra : Alucard

Dato : 20-08-06 22:11

On Sun, 20 Aug 2006 22:46:49 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>i 2065 har vi hele hullet tilbage - siden det til den tid er
>genetableret (i fuldt omfang, vel?) ? LOL !

Den lagde jeg sgu ikke engang mærke til... ))

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-08-06 22:52

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44e8ca39$0$927$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> ROTFL ))
>
> Jeg tror de mener, at hullet er lukket igen, ok?

I denne her sag, om et noget andet emne, laver Terrence Mckenna samme fejl 1:30 inde i filen.
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/McKenna1.wma

"They know that history is ending. They know by the reports which cross their desks,
the disappearance of the ozone hole, the toxification of the ocean, the clearing of the rain forests.
What this means is that the womb of the planet has reached its finite limits, and that the human species
has now, without choice, begun the decent down the birth canal of collective transformation toward
something right around the corner and nearly completely unimaginable.

Taget i betragtning at det er en live preformance, så er det vel en smutter

Jan Rasmussen

Fra : Tim

Dato : 20-08-06 23:31

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
> [...]
> something right around the corner and nearly completely unimaginable.
>
> Taget i betragtning at det er en live preformance, så er det vel en

LOL

Tim