Juhu for det offentlige sygehusvæsen!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 20-08-06 13:38

Mht. det vidunderlige sygehusvæsen i Danmark er ventelisterne nu så
alvorligt et problem at staten har lavet en decideret INTERNETPORTAL til
at informere borgerne om ventetiderne på behandling:

http://www.venteinfo.dk/ventelister/

Det er sku groteskt.

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, siad.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Jens G

Dato : 20-08-06 13:54

On Sun, 20 Aug 2006 14:38:08 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]
>alvorligt et problem at staten har lavet en decideret INTERNETPORTAL til
>at informere borgerne om ventetiderne på behandling:

Den har da været der i flere år.
Selv om jeg synes ventetider er noget skidt, så synes jeg da at det er
udmærket at man kan finde et behandlingssted hvor man kan komme
hurtigere til.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 20-08-06 17:18

Jens G <nospam051214@kabelmail.dk> wrote:

> Den har da været der i flere år.
> Selv om jeg synes ventetider er noget skidt, så synes jeg da at det er
> udmærket at man kan finde et behandlingssted hvor man kan komme
> hurtigere til.

Naturligvis. Pointen er blot, at det er tragisk at der er beholv for et
decideret websted til det....