Nå, mon han ikke får lov til at blive i Da~
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 16-08-06 20:06

http://www.rigsadvokaten.dk/media/dokumenter/Pressemeddelelse_6200-0007_16.8.2006.pdf

Tvivler på, at nogen vil drage konsekvensen, og hjemsende islamisterne.

Fra : Sten Schou

Dato : 16-08-06 20:35

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:tc2dnYjw9OgT8X7ZnZ2dnUVZ8s2dnZ2d@giganews.com...
> http://www.rigsadvokaten.dk/media/dokumenter/Pressemeddelelse_6200-0007_16.8.2006.pdf
>
> Tvivler på, at nogen vil drage konsekvensen, og hjemsende islamisterne.

Staklen er jo flygtet fra krig og ufred. Derhjemme står de med en pistol og
venter på, at han skal komme, så nej, sådan en kan man bestemt ikke sende
hjem.

Hilsen Sten

Fra : Ralph

Dato : 16-08-06 21:04

> [...]
>
> Tvivler på, at nogen vil drage konsekvensen, og hjemsende islamisterne.

Selvfølgelig gør du det, det har du altid gjort, og det vil du sikkert blive
ved med at gøre, men hvorfor futter du ikke over i d.p.i., jeg ved du kender
til dets eksistens, og jeg ved at der ikke er megen respons derovre, evt.
kunne du bruge dk.snik.snak, men nej glem det

--
Ralph

Fra : Henri Gath

Dato : 16-08-06 21:28

> [...]
> du kender til dets eksistens, og jeg ved at der ikke er megen respons
> derovre, evt. kunne du bruge dk.snik.snak, men nej glem det

Hvorfor passer du ikke bare din klamme, ildelugtende minkfarm?

Fra : Ralph

Dato : 16-08-06 22:29

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor passer du ikke bare din klamme, ildelugtende minkfarm?

Altid rart med vedkommende indlæg - keep up the bad spirit

--
Ralph

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 16-08-06 22:22

> [...]
> du kender til dets eksistens, og jeg ved at der ikke er megen respons
> derovre, evt. kunne du bruge dk.snik.snak, men nej glem det

Nå, undskyld. Troede ikke, at det var en af dine venner.

Fra : Ralph

Dato : 16-08-06 22:31

"-=* DANELAW *=-" > Nå, undskyld. Troede ikke, at det var en af dine venner.

Hvorfor troede du ikke det? Han er fremmed og kriminel - SELVFØLGELIG er han
en af mine venner, men smut nu jeg har andre kriminelle venner der skal
hjælpes.

--
MEGET VENLIGST
Ralph - eller ej

Fra : Tim

Dato : 16-08-06 23:17

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvorfor troede du ikke det? Han er fremmed og kriminel - SELVFØLGELIG er
> han en af mine venner, men smut nu jeg har andre kriminelle venner der

Ingen er faktisk i tvivl.

Tim

Fra : Sten Schou

Dato : 16-08-06 22:28

> [...]
> du kender til dets eksistens, og jeg ved at der ikke er megen respons
> derovre, evt. kunne du bruge dk.snik.snak, men nej glem det

Og hvorfor skal det over i indvandring?...er manden ikke flygtning?

Hilsen Sten

Fra : Tim

Dato : 16-08-06 22:29

> [...]
> du kender til dets eksistens, og jeg ved at der ikke er megen respons
> derovre, evt. kunne du bruge dk.snik.snak, men nej glem det

Du håber han bliver i Danmark?

Tim

Fra : Ralph

Dato : 18-08-06 16:49

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du håber han bliver i Danmark?

Det er først lige nu jeg har læst linket, det var retorikken jeg reagerede
på.

Om han bliver i Danmark eller ej er det hverken jeg eller nogle af de andre
fjolser her gruppen der skal bestemme, det er domstolene - lovene -
politikerne - vælgerne der bestemmer det. Så er den ikke ret meget længere.

(ha, ha, ham hallallen skriver "andre" fjolser, så indrømmer han selv han et
fjols - ja det indrømmer jeg, hvorfor overhovedet GIDE at kommentere jeres
indlæg, et stort fjols endda)

--
Ralph

Fra : Tony

Dato : 16-08-06 22:38

> [...]
> du kender til dets eksistens, og jeg ved at der ikke er megen respons
> derovre, evt. kunne du bruge dk.snik.snak, men nej glem det

Hvorfor futter du ikke over i dk.helbred.

Du lyder til at ha' det rigtigt dårligt.

Tony