Psykiatriens prioritet: druk
Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-06 13:31

Psykiatriens prioritet: druk

Alkohol (og fodbold) er hovedleverandør til voldsforbrydelser, og
vejen fra slik og cowbukser til hård narko går ikke kun via hash men
også via MASSER af druk, altså kemisk faciliteret skøn
virkelighedsflugt.

Når usenettere=mudderkastere vil nedgøre dydsmønstret BW, og ikke kan
finde flaws i min argumentation, så slår de på min glæde ved
Aldi-spirituosa og min "likørhylde" var den del af Bjelkes Alle 46,
der gav mest response da alkoholikeren Bo Mogensen lagde sine foto fra
besøg hos mig på dk.politik m.m.

At jeg aldrig drikker mig beruset, interesserer ikke - nydelse af
smagen kan forkætres når man påstår at have fundet de vises sten ud i
originale cocktails(forresten er seneste Nobelprisværdige kombination,
jeg skal prale af, en Famous Grouse whisky likør(HøjbroViin) blandet i
slavewhisky 1:10, for jeg er på fattigrøvenes parti og har fået meget
positiv feedback på min reklame for marmelader blandet med
billigvodka(el. hjemmebrændt, hvad jeg dog selv er for doven til nu).

Om man bruger sprut eller narko for at gejle sig op til
overlegenhedsfølelse og dermed vold er et fedt - men begge dele får
politiet til at være bybud for de patienthungrende psykiatere og
vedtage at behandlingsdom på lukket afdeling er løsningen. Jobskabelse
er the name of the game.

Roden til psykologiske problemer, der fører til druk eller piller
eller anden skadelig symptombehandling er ifølge Glistrup
RETHAVERISKHED OG FORURETTETHED, der har rod i mors ros, der gør
hundredtusinder af danskere megalomane og når samfundet ikke belønner
som mor lovede da man var konge i hendes kongerige, så må man ty til
virkelighedsflugt, incl hallucination. Både skitzo og maniodepri har
rod i at lortet er fortrængt ned i underbevidstheden og skaber
komplexer og vulkanudbrud, der bl.a. kan ske som temperamentsfuld
vold.

Vrede er sindsyge.

Hidsighed er højdepunkt af psykose.

At jeg er som en klippe, har is i maven og aldrig vredes, kan man
mærke og det gør folk misundelige så de beslutter at jeg er
umenneskelig, følelseskold og sindsyg

Druk uden afhængighed og nedtur anerkender sindsyglægerne som
ikkesygdom, men at det findes , fortier de.

Man skal holde af sig selv, incl af sine glæder og (u)vaner.

Fra : Frank Jensen

Dato : 13-08-06 19:04

> Man skal holde af sig selv, incl af sine glæder og (u)vaner.

Elsk med din næste som Jesus sagde ...eller....
Kort sagt sørg for at få alle dine basale behov dækket først: mad, drikke,
søvn, sex, tryghed i dit hjem osv.
Først da kan du være noget for andre...

Psykiatri er et lægevidenskabeligt speciale der beskæftiger sig med sygdomme
i sindet....alkoholisme og narkoafhængighed henhører idag under
socialmedicinen.

De alvorlige psykoser er primært forårsaget af fejl i generne. Dog således
at sygdom kun bryder ud når de "rigtige" forudsætninger er tilstede, og her
hører opdragelsen i de 2 første leveår til bl.a. vil traumer i det første
halve leveår tit medføre at psykoser der er genetisk disponering for vil
udløses senere i livet.....

Men alt det her er videnskab, psykologi,sundhed og ikke politik.....

Politik bliver det når vi skal finde ud af at rette op på tingene og afsætte
midler dertil......

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-06 20:22

"Frank Jensen" <genious40@gmail.com> wrote in message

> [...]
> første
> halve leveår tit medføre at psykoser der er genetisk disponering for

Det er meget tvivlsomt at fejl i generne vejer tungt mht psykoser
Tvillingtests har enorme fejlkilder

Fra : Patruljen

Dato : 15-08-06 23:49

Bo Warming wrote:
> "Frank Jensen" <genious40@gmail.com> wrote in message

> Det er meget tvivlsomt at fejl i generne vejer tungt mht psykoser
> Tvillingtests har enorme fejlkilder

Det er fuldstændigt korrekt Bo Warming. Det er ikke bevist, at der er
tale om en genetisk disponering. En disponering er antaget eller
formodet. Men det er ikke bevist.
Ved autisme spektrum forstyrrelser, er der statistiske faktorer, der
peger på
arvemasse eller genetik som årsag.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 16-08-06 00:03

Bo Warming wrote:
> [...]
> Aldi-spirituosa og min "likørhylde" var den del af Bjelkes Alle 46,
> der gav mest response da alkoholikeren Bo Mogensen lagde sine foto fra

Ja. De var nedgørende mudderkastere. Og ikke andet. Havde du ikke en
aftale med Bo Mogensen, jeg tænkte ikke han ville gøre det, uden din
tilladelse?

Dydsmønstret BW

> [...]
> politiet til at være bybud for de patienthungrende psykiatere og
> vedtage at behandlingsdom på lukket afdeling er løsningen. Jobskabelse

Der mangler ikke patienter, BW. De står i kø, ligefrem...
Der mangler penge til at behandle.

> [...]
> rod i at lortet er fortrængt ned i underbevidstheden og skaber
> komplexer og vulkanudbrud, der bl.a. kan ske som temperamentsfuld

Agression er en nødvendighed. Spørgsmålet er hvordan den håndteres?
Vores forfædre slog ikke dyr ihjel uden agression. For samlebånds
slagteren er det vel mere rutine...

> Hidsighed er højdepunkt af psykose.

Der er højere peaks end hidsighed.

> At jeg er som en klippe, har is i maven og aldrig vredes, kan man
> mærke og det gør folk misundelige så de beslutter at jeg er
> umenneskelig, følelseskold og sindsyg

Du må sgu da blive vred bare engang imellem ?

> Druk uden afhængighed og nedtur anerkender sindsyglægerne som
> ikkesygdom, men at det findes , fortier de.
>
> Man skal holde af sig selv, incl af sine glæder og (u)vaner.

Ja, Det er et sundt råd.

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-06 07:01

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Bo Warming wrote:
> [...]
> fra
> besøg hos mig på dk.politik m.m.

Ja. De var nedgørende mudderkastere. Og ikke andet.

BW: Jo, meget andet. Og ord sårer kun de der har uorden i eget bagland

Havde du ikke en
aftale med Bo Mogensen, jeg tænkte ikke han ville gøre det, uden din
tilladelse?

BB: Bo Mogensen er ærlig og OK.
Da jeg ikke har hemmeligheder var jeg klart interesseret i at foto
lagdes på nettet
At så folk selvretfærdigt fortalte jeg ville blive glad ved at rydde
op, var interessant.
Man rydder op når det er tid til det, bl.a. igår

> Hidsighed er højdepunkt af psykose.

Der er højere peaks end hidsighed.

BW: DEt kan man håbe

> At jeg er som en klippe, har is i maven og aldrig vredes, kan man
> mærke og det gør folk misundelige så de beslutter at jeg er
> umenneskelig, følelseskold og sindsyg

Du må sgu da blive vred bare engang imellem ?

BW: Før min mor døde i 1995 ku jeg blive vred på at jeg havde troet på
hendes smiger og bedragedes derved. Ikke siden
Generel vrede mod systemet, kommunen og især muslimimportørerne er ret
intellektuel og følelsesfri

Fra : Patruljen

Dato : 16-08-06 23:56

Bo Warming wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Ja, da. Det er altid en mulighed at forskyde fokus og subjektivt
værdisætte nedladende.
Men forskydning er - - - forskydning.

> Ja. De var nedgørende mudderkastere. Og ikke andet.
>
> BW: Jo, meget andet. Og ord sårer kun de der har uorden i eget bagland

Ja. Du har ret. Meget andet. Hvad tænker du det var, udover
mudderkast?

Endnu har ord vel aldrig nødvendiggjort brug af plaster, jod eller
forbindinger.
Så. Who cares

> Havde du ikke en
> aftale med Bo Mogensen, jeg tænkte ikke han ville gøre det, uden din
> tilladelse?
>
> BB: Bo Mogensen er ærlig og OK.

Det er også min tanke. Straight og iorden .-)

> [...]
> op, var interessant.
> Man rydder op når det er tid til det, bl.a. igår

Fik du det råd, at forbedre dit humør gennem oprydning ?
Jow. interessant.

> Der er højere peaks end hidsighed.
>
> BW: DEt kan man håbe

Man kan uhæmmet udleve sin hidsighed....

> Du må sgu da blive vred bare engang imellem ?

> BW: Før min mor døde i 1995 ku jeg blive vred på at jeg havde troet på
> hendes smiger og bedragedes derved. Ikke siden

Ja, du gør mig nysgerrig Bo Warming. Vred på hende eller digselv?

> Generel vrede mod systemet, kommunen og især muslimimportørerne er ret
> intellektuel og følelsesfri

Følelsesfri vrede ? Vrede er da en følelse og ikke en tanke.

Jeg må tilstå. Der er ting som kan gøre mig vred. Når nogen
eksempelvis bare skriver " pillebo ", så bliver jeg sgu vred. Det er
en sær trang til forfølgelse, der udleves, og det gør mg vred
umiddelbart. Kikker jeg nærmere på de individer, som er udøvende,
forsvinder vreden. De er ikke sunde viser det sig.

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 17-08-06 06:42

Bo Warming wrote:
> [...]

> bagland

Ja. Du har ret. Meget andet. Hvad tænker du det var, udover

Folk mudderkaster for at få orden i eget verdensbillede, om at uenige
er syge osv

> [...]

> op, var interessant.
> Man rydder op når det er tid til det, bl.a. igår

Fik du det råd, at forbedre dit humør gennem oprydning ?

"Du vil få det bedre når orden" Så sandt, så sandt.
Men oprydning er ikke så kreativt og sjovt som at skrive
ViElskerIsrael på sit tag

> [...]

> hendes smiger og bedragedes derved. Ikke siden

Ja, du gør mig nysgerrig Bo Warming. Vred på hende eller digselv?

Da hun levede flød vrede på at jeg havde troet hendes ros over i
udskældning af hende, jvf trådstart der postes om et minut.

og her

Social arv gir kræft+samarbejdsproblemer

Når det som i dette link postuleres at et en gammel naturmedicin
mindsker cancer, er der næsten aldrig kontroltest, og aldrig
dobbeltblind sammenligning.

http://www.jp.dk/nyviden/artikel:aid=3892674

Kræft så vel som psykose opstår gradvist *over årtier*, og trods
milliardbevilgingerne til overlæge-videnskaben, så ville faktuel viden
udfra upartisk kontrol være økonomisk umulig.

Jeg beskyldes i min familie for at være svær at samarbejde med, og da
arvesager gik op i en spids, løj man om psykose.

Og rygter er selvforstærkende - lever deres eget lig - som når
nøgensolbadning i egen tiltroede have skaber
falskanmeldelse-justitsmord).

Sindsyge beskrives i lærebøger som i høj grad arvelig. Men både
psykeproblemer og kræft og kredsløbssygdom er om social arv, og her
skal beskrives de nykker, som min farmor bragte ind i
professorslægten, og som skabte job til nytteløse psykiatere.(og
ligesom indvandring er om jobskabelse, var den tidlige lægelige
godhedsindustri det ofte.)

Min fars morbror var familiens sorte får i en fynsk landboslægt og
efter daglejerarbejde, som den fine slægt desværre fandt ham for fin
til, blev han hyggeonkel på slægtens pebermøers kristne børnehjem.

Det var han god til, men behandlerdamers professionelle og børns
smiger gik ham til hovedet, og han ønskede at profilere sig som noget
stort og gjorde den ny-indførte elektricitet til roden til alt ondt og
fremmedgørende - Marx var del af tidsånden og ramte jo ofte plet.

Undertiden smed han en spand vand på gårdens elektricitetmåler, der
kørte rundt og nok ku skabe brand....

Statsteknologi skal ikke hånes, så elværkerne var i alliance med
lægevæsen.

Vandspanden skabe aldrig kortslutning, men alle frygtede blasfemiskabt
brand.

Så min fars ufarlige morbror indlagdes på Middelfart sindsygeasyl
som straf, og det var ikke sjovt, så han holdt sig i skindet nogle år
efter hver udskrivning.

Min fars bror blev efter kemi-magistergrad arbejdsløs og følte stor
skam ved det, og frygtede at have gener fra sin morbror som årsag
(eller ønsketænkte sig til ikke selv, at have ansvar), så han lod dig
indlægge på privatsygehus Montebello et par uger (han havde været så
opslugt af sit kemistudie og høje karakterer, at han aldrig havde hørt
om hvordan Amalie Skram m.fl. i 1900 blev tvangsindlagt, fordi hun
selv gik ind i løvens hule og søgte psykiaterhjælp.

Efter nogle år i lejet værelse flyttede han efter sin fars død hjem
til moderens herskabslejlighed og var en aften irriteret på sin mor og
kritiserede hendes opdragelse med ordene "Du har ødelagt mit liv" mens
han knyttede en hånd.

Farmor ringede til min nygifte far, der talte med min nævenyttige mor,
der talte med læger og vupti stod 6 portører i barndomshjemmet med en
båre og en spændetrøje og i et år tvangsmedicineredes han med
barbiturater og kloral på Sct Hans og mistede megen selvtillid.

På Fyns-børnehjemmet levede han lykkeligt og med godt helbred i enhver
henseende og i flere år end nogen af sine fire søskende - og råbte
lidt op i sit aleneværelse , når fætteren på nabogården havde
kritiseret, at han lugede ukrudt på fættermarken og ikke kun på
børnehjemmets. Råb hørt gennem væggen bestyrkede omgivelsernes
ønsketænkning om sygt væv i hans hjerne.

Psykiatri er om behandler-jobskabelse og idømmelse af diagnoser, der
behager samfundets mobbere - og i "videnskabens" første årtier var man
også virkelig _langt ude_, hvilket også sindsyg-dom over Nietzsche,
Grundtvig, Goethe, HCAndersen, Srindberg, van Gogh, Rasmus Rask og
Evelyn Vaugh er eksempler på.

(Helt som når Bohr og Einstein kaldes ordblinde pga. et par
stavefejl.)

Når aparte adfærd viser "arvegang" og hopper et par generationer over,
er det ikke vigende skjulte DNA-anlæg, der slår ud, men forventninger
der bl.a. kan være koblet til arveligt udseende (at forbryderfjæs gør
forbryder har været statistisk veletableret i over hundrede år - og at
smukke piger får sund og vindende=charmerende psyke er en klar
tendens.

Tvangsindlæggelse som den der smadrede min farbrors liv, med min far
som nazisoldat, der adlød ordre fra læger og matriarkat, er ikke gængs
idag, hvor det er lykkedes at opdrage storbyernes forurettede,
rethaveriske , udstødte tabere til at være så opmærksomhedssøgende, at
de med reelle voldstrusler og lignende fremprovokerer "bistand uden
samtykke" og en fjer på røde papirer(=voldstrussel) bliver til fem
høns på gule papirer (=behandlingsindikation, altså ufrivillig
medicinering der besluttes at være "til staklens eget bedste".)

Fra : Patruljen

Dato : 19-08-06 20:48

Bo Warming wrote:
> [...]
>

> Jeg beskyldes i min familie for at være svær at samarbejde med, og da
> arvesager gik op i en spids, løj man om psykose.

Det er kun en psykiater eller en psykolog, der kan stille en diagnose.

> [...]
> kørte rundt og nok ku skabe brand....
>
> Statsteknologi skal ikke hånes, så elværkerne var i alliance med

Du skriver selv, at det nok kunne skabe brand. Dertil er det
livsfarligt, at kase en spand vand på el måleren.
Samtidig er det ikke en helt logisk eller rationelt betinget handling,
syntes du det ?

> [...]

> børnehjemmets. Råb hørt gennem væggen bestyrkede omgivelsernes
> ønsketænkning om sygt væv i hans hjerne.

Det er en interessant historie og interessante holdninger. der er bare
så mange vinkler, at jeg ikke umiddelbart ved hvor jeg skal ende eller
begynde.

Best regards Bruun