Israel respekterede aldrig libanesisk suve~
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 16:28

Bevæbnede Israelske jagerfly f.eks. blev ved med at overflyve
libanesisk luftrum - dagligt - i alle årene. En hurtig
googling viser det tydeligt:
http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=%22violation+of+lebanese+airspace%22&spell=1

Lidt hurtigt udpluk fra søgningen resultater:
http://www.dailystar.com.lb/article.asp?edition_id=1&categ_id=2&article_id=12970

Eller denne fra FN, hvis man foretrækker det:
http://domino.un.org/UNISPAL.NSF/9fb163c870bb1d6785256cef0073c89f/75207eec8fec65a985256c470066373b!OpenDocument

Angående Hizballahs angreb på Israel efter 2000 se f.eks.
denne:
http://www.tau.ac.il/jcss/haaretz160804_en.html

Et lille citat:
"And then a new study showed that the firing of the
antiaircraft missiles was not random, but came as a response
to the IAF's violation of Lebanese airspace. "A comparison of
IAF flight data with the data on the firing of the
antiaircraft missiles shows a direct relationship between the
violations and the firing," wrote Daniel Sobelman of Tel Aviv
University's Jaffee Center for Strategic Studies.

Sobelman studied Hezbollah activities over the past four years
and concluded that the Shi'ite organization actually wants to
preserve the status quo created in the north after the IDF's
departure from Lebanon. He found a clear contradiction between
Hezbollah's declared ideology, which calls for the destruction
of Israel, and the restrained policy that it actually
implements, which is based on rules of behavior that have
crystalized between it and Israel."

Ja, der er masser at gå i gang med for dem, der lider under
illusionen af, at Israel er det lille uskyldig mæhlam, der
hele tiden bliver overfaldet af de frygteligt onde mennesker,
der bor i landene omkring Israel.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Sten Schou

Dato : 09-08-06 17:48

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ja, der er masser at gå i gang med for dem, der lider under
> illusionen af, at Israel er det lille uskyldig mæhlam, der
> hele tiden bliver overfaldet af de frygteligt onde mennesker,
> der bor i landene omkring Israel.

De har vel checket de syriske stillinger i Libanon, samt opbygning af den
iranske fremmedlegions baser?

Hilsen Sten

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 18:02

On Wed, 9 Aug 2006 18:48:07 +0200, Sten Schou skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> De har vel checket de syriske stillinger i Libanon,

Hvad vil du sige med henvisning til dem?

> samt opbygning af den
> iranske fremmedlegions baser?

Dig og din iranske fremmedlegion. Hvad er din pointe?

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : @

Dato : 09-08-06 19:07

On Wed, 9 Aug 2006 19:02:00 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Hvad vil du sige med henvisning til dem?

>Dig og din iranske fremmedlegion. Hvad er din pointe?

Hizbollah - Irans beskidte køtere i Libanon
at sammenligne disse rabiate Hizbollal-forbrydere med Fremmedlegionen
er en endog meget stor fornærmelse mod la légion étrangère

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 20:38

On Wed, 09 Aug 2006 20:06:32 +0200, @ skrev:

> Hizbollah - Irans beskidte køtere i Libanon
> at sammenligne disse rabiate Hizbollal-forbrydere med Fremmedlegionen
> er en endog meget stor fornærmelse mod la légion étrangère

Lad hellere Sten selv svare. Det gør han temmelig meget bedre
end du.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Sten Schou

Dato : 10-08-06 15:43

> Hvad vil du sige med henvisning til dem?

At de har overfløjet libanesisk område, for at få et overblik over de
syriske stillinger i landet. Som bekendt er det kun et år siden, at de
syriske besættelsestropper trak sig ud af Libanon.
Da jeg var værnepligtig, det var under den kolde krig, var jeg på en
radarstation. Der kom ofte østtyske og polske fly endog meget tæt på
Bornholm og Møn, såvel som danske jagere af og til "kom til" at flyve ind
over bl.a. østtysk område...men det kom der nogle udmærkede billeder ud af.

> Dig og din iranske fremmedlegion. Hvad er din pointe?

Hizbollah er ene og alene styret af Iran.

Hilsen Sten

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-08-06 21:31

On Thu, 10 Aug 2006 16:43:13 +0200, Sten Schou skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> At de har overfløjet libanesisk område, for at få et overblik over de
> syriske stillinger i landet.

Sikkert en af grundene; men det er ikke nogen legal grund.

> [...]
> over bl.a. østtysk område...men det kom der nogle udmærkede billeder ud af.

Skete det dagligt og sendtes der også fra tid til anden
tropper ind over grænsen til Polen? Hvad med assasinering af
fjendens ledere på polsk eller Østtysk område - var der også
noget af det?

> Hizbollah er ene og alene styret af Iran.

Okay, det er holdningssag for dig. Et øjeblik troede jeg, der
var lidt argumenter på vej.

Nå. Nogen siger, de alene er styret fra Iran. Nogen siger, de
alene er styret fra Syrien. Nogen siger, de er styret både fra
Syrien og Iran. Nogen siger, at Iran og Syrien har en vis grad
af indflydelse på dem qua deres våbenleverancer; men at
Hizballah ellers er en selvstændig organisation.

Der er mange meninger. Din er så den, at Hizballah alene er
styret af Iran.

Fra : Sten Schou

Dato : 10-08-06 22:25

> Sikkert en af grundene; men det er ikke nogen legal grund.

Næ, men sådan er det nu engang.

> Skete det dagligt og sendtes der også fra tid til anden
> tropper ind over grænsen til Polen? Hvad med assasinering af
> fjendens ledere på polsk eller Østtysk område - var der også
> noget af det?

Nu skal man over vandet for at komme til Polen, så det gør det lidt
vanskeligere. Men jeg husker da, mens Ellemanden var udenrigsminister, at 3
klovner blev taget dernede, bevæbnet med hvert sit kamera.
Hvad det sidste angår, kan jeg ikke svare på. Jeg havde ikke overvægt på
skuldrene, så det er ikke alt man får at vide.

> Okay, det er holdningssag for dig. Et øjeblik troede jeg, der
> var lidt argumenter på vej.

At Iran, og Syrien for den sags skyld, ikke har mere eller mindre kontrol
over Hizbollah, kan det vist kun være dig der benægter.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 10-08-06 22:34

On Thu, 10 Aug 2006 23:24:31 +0200, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

> [...]
>
>Nu skal man over vandet for at komme til Polen, så det gør det lidt
>vanskeligere. Men jeg husker da, mens Ellemanden var udenrigsminister, at 3

kun 2

og de var bare turister som var på ferie og desværre af vanvare havde
forvildet sig hen i nærheden at nogle militærinstallationer

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-08-06 22:53

On Thu, 10 Aug 2006 23:24:31 +0200, Sten Schou skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Næ, men sådan er det nu engang.

Jep, og det er nu engang sådan, at når man laver den slags, så
kan man få svar på tiltale.

> [...]
> Hvad det sidste angår, kan jeg ikke svare på. Jeg havde ikke overvægt på
> skuldrene, så det er ikke alt man får at vide.

Igen. Laver man den slags, så risikerer man at få svar på
tiltale, og det fik Israel.

> At Iran, og Syrien for den sags skyld, ikke har mere eller mindre kontrol
> over Hizbollah, kan det vist kun være dig der benægter.

Det har jeg vist på intet tidspunkt benægtet, eftersom jeg
mener, Iran og Syrien har indflydelse på Hizballah.

Din mening er jo så, at det ene og alene er Iran, der styrer
Hizballah. Det er en holdning, jeg tror, du står ret alene
med, hvis vi skal gøre et nummer ud af holdningers
popularitet.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Sten Schou

Dato : 10-08-06 23:35

> Jep, og det er nu engang sådan, at når man laver den slags, så
> kan man få svar på tiltale.

Og den fik de ikke af Libanons hær, den fik de i stedet af en i Libanon mere
eller mindre uønsket milits.Tænk,hvis Bandidos rendte rundt og legede
grænsevagter herhjemme.

> Igen. Laver man den slags, så risikerer man at få svar på
> tiltale, og det fik Israel.

Og den fik de endnu engang ikke af Libanons hær,

Ja, Iran er hjernen bag Hizbollah.

Hilsen Sten

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-08-06 23:49

On Fri, 11 Aug 2006 00:34:33 +0200, Sten Schou skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Og den fik de ikke af Libanons hær, den fik de i stedet af en i Libanon mere
> eller mindre uønsket milits.

Sådan er Libanon, og Libanon er meget glad for, at det
lykkedes Hizballah at smidt Israel ud i 2000 - pånær fra
Shebaa Farms.

> Tænk,hvis Bandidos rendte rundt og legede
> grænsevagter herhjemme.

Rimelig langt ude sammenligning. Hizballah sidder som
demokratisk valgt parti i Libanon i den libanesiske regering
med to ministre. Hizballah er ikke bare en eller anden lovløs
bande narkohandlere.

> Og den fik de endnu engang ikke af Libanons hær,

De fik den som sædvanlig af Hizballah, hvilket de havde fået
siden 1982. Det var jo heller ikke Danmarks regering, der gav
de tyske besættere svar på tiltale; men derimod
modstandsbevægelsen - og Hizballah har netop - helt officielt
- status af modstandsbevægelse i Libanon.

Er det så også "ene og alene"?

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : @

Dato : 11-08-06 09:40

On Fri, 11 Aug 2006 00:49:02 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Sådan er Libanon, og Libanon er meget glad for, at det
>lykkedes Hizballah at smidt Israel ud i 2000 - pånær fra
>Shebaa Farms.

ja hvorfor skulle Libanon da også blande sig i et Irael-Syrien problem

du har nu gentagne gange fået at vide at ingen i hele verden ud over
dig selv tror på den løgnehistorie

ikke engang Libanesere og Syrere

>Rimelig langt ude sammenligning. Hizballah sidder som
>demokratisk valgt parti i Libanon i den libanesiske regering
>med to ministre. Hizballah er ikke bare en eller anden lovløs
>bande narkohandlere.

nej det er og så terrorister og massemordere de er meget værre end
Badidos

at en forbryderbande er stor nok til at blive valgt ind i et parlament
eller endog får sæde i en regering gør da ikke pludselig
forbryderbanden mindre forbryderisk

Fra : Joakim

Dato : 11-08-06 09:54

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> parlament
> eller endog får sæde i en regering gør da ikke pludselig

Hvis Svendsen var kristen libaneser og bosiddende i f.eks. Marjayoun i
Sydlibanon ville han utvivlsomt have en lidt anden opfattelse af
Hizbollah. Men hvordan forklarer man det til en person, som har
pådraget sig en braincloud?

Fra : Sten Schou

Dato : 12-08-06 17:01

> Sådan er Libanon, og Libanon er meget glad for, at det
> lykkedes Hizballah at smidt Israel ud i 2000 - pånær fra
> Shebaa Farms.

Såvel som mange libanesere er dødtrætte af Hizbollah.

> Rimelig langt ude sammenligning. Hizballah sidder som
> demokratisk valgt parti i Libanon i den libanesiske regering
> med to ministre. Hizballah er ikke bare en eller anden lovløs
> bande narkohandlere.

Næ, Bandidos kan da bare stille op til folketinget. Det er først fornyligt,
at Hizbollah er opstillet som et parti.

> [...]
> modstandsbevægelsen - og Hizballah har netop - helt officielt
> - status af modstandsbevægelse i Libanon.

Men Libanon er ikke besat.

> Er det så også "ene og alene"?

Mere eller mindre, ja.

Hilsen Sten

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-08-06 23:10

On Sat, 12 Aug 2006 18:00:32 +0200, Sten Schou skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Såvel som mange libanesere er dødtrætte af Hizbollah.

Jaja - langt de fleste støtter dog op om Hizbollah.

> Næ, Bandidos kan da bare stille op til folketinget. Det er først fornyligt,
> at Hizbollah er opstillet som et parti.

Jeg tvivler på, Bandidos bliver valgt ind og får
ministerposter i regeringen; men du mener, det er realistisk?

> Men Libanon er ikke besat.

En del af Libanon er.

> Mere eller mindre, ja.

Okay, kom med lidt dokumentation for det.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Sten Schou

Dato : 13-08-06 02:00

> Jeg tvivler på, Bandidos bliver valgt ind og får
> ministerposter i regeringen; men du mener, det er realistisk?

Det kommer vel an på deres partiprogram...

> Okay, kom med lidt dokumentation for det.

http://www.globalsecurity.org/military/world/para/hizballah.htm

Hilsen Sten

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-08-06 03:44

On Sun, 13 Aug 2006 03:00:21 +0200, Sten Schou skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det kommer vel an på deres partiprogram...

Nånå. Du mener altså, at et godt partiprogram vil kunne få
danskerne til at vælge Bandidos ind i Folketinget og få de
andre partier til at tage disse glade kriminelle med alenlange
straffeattester med i en regering og gøre ministre af dem.

En forfriskende overbevisning må jeg sige.

> http://www.globalsecurity.org/military/world/para/hizballah.htm

Hvor der står, at Hizballah har "the capability and
willingness to act independently".

Hvor meget synes du selv, det rimer på, at Hizballah "ene og
alene" er styret fra iran?

Fra : @

Dato : 09-08-06 18:52

On Wed, 9 Aug 2006 17:27:56 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Bevæbnede Israelske jagerfly f.eks. blev ved med at overflyve
>libanesisk luftrum - dagligt - i alle årene.

ja

på jagt efter de forbrydere der brød fredsaftalen

Libanons regering gjorde jo ingenting for at stoppe terroristernes
morderiske anslag mod uskyldige civile israelere

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 20:41

On Wed, 09 Aug 2006 19:51:45 +0200, @ skrev:

> ja
>
> på jagt efter de forbrydere der brød fredsaftalen

> Libanons regering gjorde jo ingenting for at stoppe terroristernes
> morderiske anslag mod uskyldige civile israelere

Læs nu hellere hvad jeg henviser dig til i stedet for at dumme
dig non-stop. Her har du et lille eksempel:

Last update - 02:17 16/08/2004
On April 27, 2000, about a month before the Israel Defense
Forces withdrew from Lebanon, the heads of Military
Intelligence told the cabinet that it was highly probable that
terror would continue even after the withdrawal. This was
because Syria and Iran had an interest in continuing the
fighting and preventing peace along the northern border. Ten
days before the withdrawal, Amos Gilad, then head of the IDF
research branch, warned against the possibility that Hezbollah
activity would lead in the end to a war with Syria. The MI
position was that "Syria would do everything to heat up
Lebanon and ignite the entire sector." Senior IDF officers who
opposed then-prime minister Ehud Barak's intention to get out
of Lebanon warned that life in the north would become hell.

More than four years have passed since then. Hezbollah has not
fired Katushya rockets at the north, life in Kiryat Shmona has
gone on, the lives of dozens of IDF soldiers have been saved,
and war with Syria is further away than ever.
http://www.tau.ac.il/jcss/haaretz160804_en.html

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : @

Dato : 09-08-06 21:29

On Wed, 9 Aug 2006 21:41:26 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Læs nu hellere hvad jeg henviser dig til i stedet for at dumme
>dig non-stop. Her har du et lille eksempel:

>More than four years have passed since then. Hezbollah has not
>fired Katushya rockets at the north,

der er andre måder at bedrive terror på end med lige netop Katushya
raketter

7. oktober år 2000 Hizbollah kidnapper tre israelske soldater

26. november 2000 Hizbollah udløser en sprængladning mod en israelsk
militærkonvoj
dræber en og sårer to

16. februar Hizbollah skyder på en israelsk militærkonvoj dræber en og
sårer tre

1. april 2001 Hizbolah en 42 årig israelsk kvinde knivmyrdes i Haifa
af terrorist med forindelse til Hizbollah

14. april 2001 Hizbollah skyder på en israelsk militærpost dræber en

28. april 2001 en 60 årig israelsk mand knivmyrdet i Kfar Ba'aneh af
terrorister med forindelse til Hizbollah

12. marts 2002 Hizbollah beskyder Shlomi- Metzuba seks civile
israelere og en israelsk soldat dræbt

29. august 2002 Hizbollah beskyder militærpost Mount Dov en israelsk
soldat dræbt to såret

6. januar 2003 Hizbollah affyrer antiluftskytsgranat mod Birait

22. marts 2003 Hizbollah affyrer raketter og mortergranater mod den
Israelske hær

20. juli 2003 Hizbollah snigskytter skyder på israelske soldater nær
Chetula dræber to

10. august 2003 Hizbollah dræber en dreng i Shlomi med en
antiluftskytsgranat

6. oktober 2003 Hizbollah affyrer missiler og raketter mod israelske
soldater ved Fatma Gate dræber en

19. januar 2004 Hizbolah affyrer et antitankmissil dræber en soldat og
sårer en anden

7. maj 2004 Hizbollah skyder i Mt. Dov dræber en soldat sårer to andre

20. juli 2004 Hizbollah snigskytte skyder på israelsk militærpost
dræber to soldater

Fra : Carl

Dato : 10-08-06 12:24

> [...]
>
> 7. maj 2004 Hizbollah skyder i Mt. Dov dræber en soldat sårer to andre
>
> 20. juli 2004 Hizbollah snigskytte skyder på israelsk militærpost

Og vupti, ingen socialister ønsker pludeslig at svare mere.

Carl

Fra : @

Dato : 10-08-06 13:39

On Thu, 10 Aug 2006 13:23:56 +0200, "Carl" <news@111.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Og vupti, ingen socialister ønsker pludeslig at svare mere.

og heller ingen af alle de (u)nytige idioter der er ved at falde over
hinandens ben for at fordømme Israel når de langt om længe svarer igen
på forbrydernes myrderier

er at se når det gælder fordømmelse af muhamedanernes helt klare og
beviste morderiske anslag mod civile mål i Israel

Fra : Konrad

Dato : 10-08-06 13:51

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> og heller ingen af alle de (u)nytige idioter der er ved at falde over
> hinandens ben for at fordømme Israel

Hvem fordømmer da Israel?

Fra : @

Dato : 10-08-06 15:21

On Thu, 10 Aug 2006 14:50:59 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

>Hvem fordømmer da Israel?

(u)nyttige socialistiske idioter worldwide

inklusive vore egne (u)nyttige idioter i El SF S og RadV.

plus en masse hoveder i dk.politk som er åh så klåååååge på hvad
Israel ikke skal gøre mod dem som indtil nu har sendt 2500 raketter
mos civile i Israelske byer

men som ikke har noget bedre at sætte i stedet

Fra : Konrad

Dato : 15-08-06 14:21

> (u)nyttige socialistiske idioter worldwide

Jamen HVEM??? Jeg kan kun lige komme på denne norske Jostein Gardner, og han
er jo ikke engang venstreorienteret.

> inklusive vore egne (u)nyttige idioter i El SF S og RadV.

Hvilke af disse partier, eller hvilke politikere fra disse partier, har
fordømt Israel?

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 15-08-06 23:09

On Tue, 15 Aug 2006 15:20:53 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>Jamen HVEM??? Jeg kan kun lige komme på denne norske Jostein Gardner, og han
>er jo ikke engang venstreorienteret.

Han er heller ikke idiot, så ham kan det ikke være.

Regards Croc®

Fra : Konrad

Dato : 17-08-06 16:04

Sikkert de to gode grund til at @ ikke har svaret.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 10-08-06 09:54

Jo, men det gik jo galt! Bare senere end de havde forventet. Hizbollah var
snu nok, til at vente 6 år, til de havde gravet sig helt ned. Desuden havde
Syrerne magten, og de havde ingen interesse i at give Israelerne et påskud
for at invadere Libanon og Syrien. Det problem har Hizbollah ikke. Så din
citerede tekst er helt korrekt - det var en fejl at forlade Libanon, uden at
sikre sig, at terrororganisationen Hizbollah blev afvæbnet.

Kennet

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-08-06 14:19

On Thu, 10 Aug 2006 10:53:34 +0200, Pernille og Kennet Föh
skrev:

> [...]
> citerede tekst er helt korrekt - det var en fejl at forlade Libanon, uden at
> sikre sig, at terrororganisationen Hizbollah blev afvæbnet.

Altså. Pointen er, at Israels evindelige overflyvninger af
Libanon og diverse andre commandoraid ind i Libanon ikke var
svar på Hizballahbomber ind i Israel.

Israel var aggressoren. Hizballah var den part, der svarede på
aggressionerne. Ikke den part der startede dem.

Fra : @

Dato : 10-08-06 16:11

On Thu, 10 Aug 2006 15:19:12 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Altså. Pointen er, at Israels evindelige overflyvninger af
>Libanon og diverse andre commandoraid ind i Libanon ikke var
>svar på Hizballahbomber ind i Israel.

nej det er netop ikke pointen pointen er at det var en fejl at forlade
Libanon uden sikkerhed for at Hizbolah-forbryderne blev afvæbnet

og resultatet var jo som bekendt

[...]

9. januar 2005 Hizbollah detonerer en sprængladning mod en Israelsk
militærpatrulje dræber en israelsk soldat og en FN offocer

7. april 2005 Hizbollah kidnapper to indbyggere i byen Rajar

29. juni 2005 Hizbollah affyrer mere end 20 mortergranater en soldat
dræbt fire andre såret

21. november 2005 Hizbollah forsøger at kidnappe en israelsk soldat,
det mislykkes, senere sårerr en byge af Katyusha-raketter og
mortergranater to civile og ni soldater

>Israel var aggressoren. Hizballah var den part, der svarede på
>aggressionerne. Ikke den part der startede dem.

nej det var omvendt

der var fred mellem Libanon og Israel indtil PLo-forbryderne slog sig
ned i Libanon og derfra som sædvanlig myrdede civile israelere

Fra :    ab©

Dato : 10-08-06 11:20

> [...]

> illusionen af, at Israel er det lille uskyldig mæhlam, der
> hele tiden bliver overfaldet af de frygteligt onde mennesker,

Det ligner ikke noget, at komme med den slags indlæg her i gruppen. Du
ødelægger jo flertallets "barnetro"

ab©

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 16:28

Henrik Svendsen wrote:
> [...]
>

> --
> If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
> to make him furious, tell him the truth.

Israel er langtfra et mæhlam.
Selvfølgelig ønsker man informationer om potientielle trusler.
Syntes du det fremgår, af hizbollahs arsenal af raketter, at der
ingenting er at få efterretninger om?

Bruun