Nej tak - TV2
Fra :    ab©

Dato : 03-08-06 19:20

I aftenens TV-nyheder så vi Rasmus "Tandløs" blive interviewet af ? ( TV-2
svar på Pinocchio ?), om hvorvidt RT var sikker på, at libaneserne ikke
fremviste børn som "de selv havde slået ihjel" (ikke ordret, men se selv
indslaget igennem - det skriger til himlen).
Jeg har i flere år ikke set noget lignende inden for ledende spørgsmål og
videregivelse af vrangforestillinger til de stakkels uvidende seere -
utroligt, at TV-2 vil lægge navn til den slags ? Intervieweren blev ved med
at spørge, om RT nu kunne være sikker på, at han ikke blev ført bag lyset -
til sidst blev situationen totalt pinlig, for den stakkels Rasmus blev ved
med at svare, at han efter bedste overbevisning ikke kunne se noget fordækt
i situationen.

ab©

Fra : Jesper

Dato : 03-08-06 19:50

ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

> [...]
> med at svare, at han efter bedste overbevisning ikke kunne se noget fordækt

Rapporteren beskrev meget nøgternt situationen: Der blev efter en del
gravearbejde fundet ligene af 6 børn som de så dem bære ud og ned til
ambulancerne.
Det var ofre for en zionstisk krigsforbrydelse og det er ikke første
gang. I 1996 dræbte zionisterne ca. 100 civile i Qana.
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Kurt Lund

Dato : 03-08-06 20:12

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev:

> [...]
> Det var ofre for en zionstisk krigsforbrydelse og det er ikke første
> gang. I 1996 dræbte zionisterne ca. 100 civile i Qana.

Javel. Og du undgår behændigt, at der i samme nyhedsudsendelse blev nævnt,
at Israel udkaster flyveblade før bombninger, der kan ramme civile. Hvorimod
Hizbollah bevidst - uden varsel - har civile som mål.
Så vågn dog op, og lad være med ensidigt at kritisere Israel.

--
Kurt Lund

Fra : @

Dato : 03-08-06 20:20

On Thu, 3 Aug 2006 21:11:45 +0200, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>Så vågn dog op, og lad være med ensidigt at kritisere Israel.

Jesper synes det er nemmere blot at forholde sig til avisoverskrifter

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jesper

Dato : 03-08-06 21:03

> [...]

> Hizbollah bevidst - uden varsel - har civile som mål.
> Så vågn dog op, og lad være med ensidigt at kritisere Israel.

Og hvad skulle flyvebladene hjælpe? Zionisterne har stadigvæk ikke ret
til at bombe civile.

Fra : Kurt Lund

Dato : 03-08-06 21:12

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev:

> Og hvad skulle flyvebladene hjælpe? Zionisterne har stadigvæk ikke ret
> til at bombe civile.

Kan du slet ikke forstå, at israelerne er ude efter Hizbollah - og ikke
civile?

Siden du ikke kommenterer Hizbollahs bombninger af civile, må jeg forstå det
sådan, at du synes det er i orden.
I så fald har vi ikke mere at tale om - så er du bare en enøjet idiot.

--
Kurt Lund

Fra : Allan Riise

Dato : 03-08-06 21:14

Kurt Lund wrote:

> [...]
> forstå det sådan, at du synes det er i orden.
> I så fald har vi ikke mere at tale om - så er du bare en enøjet idiot.

Selvf. har Jesper jeg og alle andre noget imod at civile bliver slået ihjel,
men nu er det omkring 900 Libanesere der er omkommet, 1/3 børn under 12, og
vi taler om under 60 civile Israelere.

Man fisker jo heller ikke med dynamit.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 03-08-06 21:26

On Thu, 3 Aug 2006 22:14:13 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Selvf. har Jesper jeg og alle andre noget imod at civile bliver slået ihjel,
>men nu er det omkring 900 Libanesere der er omkommet, 1/3 børn under 12, og
>vi taler om under 60 civile Israelere.

og så er vi tilbage hvor venstreorienterede ikke kan tåle at nogen som
er ven med USA slår fra sig når de bliver angrebet

jeg gentager lige

hvis Hizbollah-forbryderne holdt sig selv og deres isenkram væk fra
tæt beboede områder ville de civile tab i Libanon være nul eller meget
tæt på

og
hvis Hizbollah-forbryderne kunne lade freden mellem Libanon og Israel
få en chance ville der slet ingen tab være

husk på hvem der nu i seks år har forsøgt at destabilisere forholdet
mellem Israel og Libanon

ikke Libanons hær eller regering ikke Israels hær eller regering

næ regningen for de menneskelige lidelser og materielle ødelæggelser
og denne krig kan kun sendes et sted hen

til de Syrisk støttede Hizbollah-forbrydere

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-08-06 21:27

> [...]

> men nu er det omkring 900 Libanesere der er omkommet, 1/3 børn under 12, og

Iflg. TV2 nyhederne var det lidt over 600 civile libanerese og liev over
60 civile Israelere.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Henri Gath

Dato : 03-08-06 22:14

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ihjel, men nu er det omkring 900 Libanesere der er omkommet, 1/3 børn
> under 12, og vi taler om under 60 civile Israelere.

Vi har forstået, at dine sympatier ligger hos psykopatiske Hizbollah,
tak......

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 04-08-06 07:57

> [...]
> ihjel, men nu er det omkring 900 Libanesere der er omkommet, 1/3 børn
> under 12, og vi taler om under 60 civile Israelere.

Som jeg ser det: Hizbollah er et værktøj styret af Syrien og Iran for at
bringe Israel i knæ.
Det er alm. strategi for guerilla'er i mellemøsten at gemme sig iblandt
civile for at opnå begrænset modstand eller en politisk fordel.
At Hizhollah gemmer sig i civile områder gør dem kun til kujoner, men meget
farlige kujoner for krigen om medierne vinder de nemt.
Retorikken fra den iranske præsident har også advaret om at denne krise
skulle blusse op. Libanon er bare skideuheldig at de tilfældigvis ikke
gjorde nok for at afvæbne den militære fraktion af Hizbollah.
Forudsætning for dette kræver et velfungerende demokrati og det er ikke just
tilfældet.

Den store forskel i tabstallet kan velnok forklares med at Israel faktisk
rammer når de sigter og Hizbollah bare kyler raketter til højre og venstre.
Hvis de har fyret mere end 2000 afsted og har ramt så lidt, skulle man måske
slå sig ned som brillemand i Libanon.
Hizbollah sender raketter mod storbyer, så intensionen er ikke at tage fejl
af: de ønsker at ramme civile mål.

Men tiden er inde til at EU/USA/FN lægger en dæmper på balladen, da noget
tyder på at krigen spreder sig til hele Libanom og hele Israel. Israel er
ved at lave stabilgrus ud af en 30 km lang zone og Hizbollah truer Tel Aviv.
Det værste ved denne konflikt er egentlig nok at det er en religionskrig.
Jøder og muslimer. Dette er sprængfarligt, især for Israel da muslimerne
stort set alle hader landet. De har deres gode grunde til at mene at
Israelerne er nogle røvhuller, men Imamer puster til ilden nu, så alle
vender sig imod Israel og derefter det vestlige demokrati.
Noget af retorikken er i gruppen tyder da også på at man dømmer de stridene
parter udfra et religiøst motiv.

Og jo.....man fisker faktisk med dynamit..

Michael

Fra : @

Dato : 03-08-06 21:19

On Thu, 3 Aug 2006 22:11:35 +0200, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>Kan du slet ikke forstå, at israelerne er ude efter Hizbollah - og ikke
>civile?

Jesper har af uransagelige årsager taget parti for de forbrydere der
helt bevist forsøger at dræbe civile imod dem der gør sig store
anstrengelser for at undgå civile tab

og han skingrer blot derudaf med sine løgne om at israelerne bomber
> [...]

>sådan, at du synes det er i orden.
>I så fald har vi ikke mere at tale om - så er du bare en enøjet idiot.

nogen vil nok bruge termen "nyttig idiot"

skønt jeg ikke lige kan få øje på nytten i at forsvare en bande
forbrydere der indtil videre har sent 2000+ raketter mod civile

det er som om han slet ikke aner at der bor civile med børn i
f.eks.Haifa

Fra : @

Dato : 03-08-06 21:13

On Thu, 3 Aug 2006 22:03:12 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Og hvad skulle flyvebladene hjælpe? Zionisterne har stadigvæk ikke ret
>til at bombe civile.

du bliver ved med dine forvrøvlede påstande, som ikke har hold i noget
som helst

israelerne bomber Hizbollah-forbryderne der hvor de og deres
raketramper er

Hizbollah-forbryderne kalkulerer helt brutalt og kynisk med at hvis de
blot kæmper inde fra tæt beboede områder kan israelerne slet ikke
undgå at tage nogle civile med når de bomber Hizbollahs folk eller
isenkram

hvis Hizbollah-forbryderne kunne lære at tage hensyn til
civilbefolkningen ville de civile tab i Libanon være nul

dem der i virkeligheden er forbryderne i denne krig er Hizbollah som
ikke bruger deres raketter mod militære mål men bevist skyder dem ind
i boligområder

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-08-06 21:18

> Og hvad skulle flyvebladene hjælpe?

Ved at få de civile til at evakuere området i god tid????

> Zionisterne har stadigvæk ikke ret
> til at bombe civile.

Hvis de civile kommer i vejen for terroristsvinene, så er det bare
synd...

Fra : Allan Riise

Dato : 03-08-06 21:38

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Ved at få de civile til at evakuere området i god tid????

Når veje og broer er bombet i sammder, og hvad med defattigste som ikke har
bil?

> Hvis de civile kommer i vejen for terroristsvinene, så er det bare
> synd...

Javel ja, kan du ikke stille dig i vejen når politiet er på biljagt !

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 03-08-06 21:49

On Thu, 3 Aug 2006 22:38:14 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Når veje og broer er bombet i sammder, og hvad med defattigste som ikke har
>bil?

de har vel to ben, og burde vel være kloge nok til at indse det
farlige i at befinde sig for tæt på Hizbollahs raketramper

og endelig kunne Libanons regering vel tage sig sammen og bringe sine
civile borgere væk fra farezonen,

at afvæbne Hizbollah som de aftalte med FN og Israel har de jo ikke
kunnet tage sig sammen til i løbet af 6 år

>Javel ja, kan du ikke stille dig i vejen når politiet er på biljagt !

sølle

forsvarer du at Hizbollah helt bevist fører krig fra civile
beboelsesområder?

Fra : Thomsen

Dato : 04-08-06 07:52

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> de har vel to ben, og burde vel være kloge nok til at indse det
> farlige i at befinde sig for tæt på Hizbollahs raketramper

At bevæge sig ud på vejene og risikere at blive slået ihjel under
flugten af Israels terrorhær? ja, godaw, do -

> og endelig kunne Libanons regering vel tage sig sammen og bringe
> sine
> civile borgere væk fra farezonen,

tusinder af mennesker på flugt for konstante bombardementer? ja,
godaw, do -

> at afvæbne Hizbollah som de aftalte med FN og Israel har de jo
> ikke
> kunnet tage sig sammen til i løbet af 6 år

interessant udsagn, når Israel har undladt at følge de FN
resolutioner der betyder at Israel skal trække sig tilbage fra de
besatte områder - når USA konstant holder hånden over Israel under
påskud om at landet har ret til at forsvare sig - med andre ord.
forsvar betyder angreb mod uskyldige civile i Libanon, i de
palæstinensiske områder, på tilfældige biler, som de tror
indeholder terrorister, henrettelser uden lov og dom - det er
terror, det er i strid med folkeretten, det er - nej, fortsæt
selv - og når Israel, som bestemt ikke har en legetøjshær, ikke har
kunnet stoppe de såkaldte "terrorister" i de palæstinensiske
områder, hvordan kan man så forlange at Libanon "afvæbner"
Hezbollah - Libanon har som bekendt en svag hær.
Det er en underlig retorik, du lægger for dagen: da Israel holdt
Arafat i husarrest, anklagede de ham samtidig for at han ikke
"gjorde noget" mod "terroristerne.
Lad og prøve det eksperiment: vi sætter dig i fængsel og forlanger
så at du skal tjene til føden i fængslet og til at forsørge din
familie. Hvor let tror du det er?

Havde Israel trukket sig tilbage som de skulle, havde tingene været
væsentlig bedre end i dag!

> forsvarer du at Hizbollah helt bevist fører krig fra civile
> beboelsesområder?

Du forsvarer Israels overgreb på civile palæstinensere omtrent
dagligt - hvad er dit problem med at vennerne hjælper disse
palæstinensere?
--
Thomsen

Fra : Aksel

Dato : 04-08-06 10:18

> Havde Israel trukket sig tilbage som de skulle, havde tingene været
> væsentlig bedre end i dag!

Sidste gang Israel trak sig tilbage fra libanesisk område udlagde hisbolla
det som en sejr, og skyndte sig at besætte området, og fortsætte deres
raketoffensiv.

Aksel

Fra : @

Dato : 04-08-06 14:30

On Fri, 4 Aug 2006 08:52:07 +0200, "Thomsen" <nix@invalid.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>At bevæge sig ud på vejene og risikere at blive slået ihjel under
>flugten af Israels terrorhær? ja, godaw, do -

den risiko er der ikke og det ved du udmærket godt

en OMMER

> [...]
>
>interessant udsagn, når Israel har undladt at følge de FN
>resolutioner der betyder at Israel skal trække sig tilbage fra de

og det har Israel efter FN's udsagn også gjort

men Libanon undlod at opfylde deres del som består af to ting

1)
afvæbning af Hizbollah

2)
indsættelse af den libanesiske hær i det sydlige Libanon for at sikre
at der ikke blev foretaget Hizbollahangreb mod Israel

>forsvar betyder angreb mod uskyldige civile i Libanon,

hvornår har IDF gjort det?

det er ikke IDF's skyld at Hizbollah gemmer sig i børnehaverne

> i de
>palæstinensiske områder, på tilfældige biler, som de tror
>indeholder terrorister,

ja det er da også synd for dig at i de fleste tilfælde får de faktisk
ram på de Hamas-ledere de er på jagt efter

> henrettelser uden lov og dom -

hvilken lov og dom har Hamas brugt som undskyldning for at
bombesprænge busser og cafe'er i Israel

> det er
>terror, det er i strid med folkeretten,

sig det til Hamas

når en terrrorist-gruppe styrer et helt land og sender bomber mod
naboernes civile må de være indstillet på endog ganske alvorlige smæk

>selv - og når Israel, som bestemt ikke har en legetøjshær, ikke har
>kunnet stoppe de såkaldte "terrorister" i de palæstinensiske
>områder,

de kunne de sagtens men så kommer hele flokken af unyttige idioter og
siger at Israel bare skal finde sig i raketter i tusindvis mod deres
boligkvarterer, bomber i busser og cafe'er
trusler fra Syrien og Iran om at Israel skal fjernes fra landkortet

> hvordan kan man så forlange at Libanon "afvæbner"
>Hezbollah - Libanon har som bekendt en svag hær.

så skulle Libanons regering ikke have indgået aftalen som mundede ud i
FN-resolution 425

>Det er en underlig retorik, du lægger for dagen: da Israel holdt
>Arafat i husarrest, anklagede de ham samtidig for at han ikke
>"gjorde noget" mod "terroristerne.

Arafat var sg* da terroristernes leder

>Havde Israel trukket sig tilbage som de skulle, havde tingene været
>væsentlig bedre end i dag!

Israel har prøvet, hver gang har resutatet været angreb fra
muhamedanerne

hvorfor svarer du ikke på:

forsvarer du at Hizbollah helt bevist fører krig fra civile
beboelsesområder?

>Du forsvarer Israels overgreb på civile palæstinensere omtrent
>dagligt

hvilke overgreb på hvilke civile palæstinensere

selv børnehavebørnene i Gaza og på Vestbredden er uniformeret eller
går med tøj der viser deres tilhørsforhold til Hamas

> - hvad er dit problem med at vennerne hjælper disse
>palæstinensere?

at hjælpe terrorister gør i mine øje hjælperne til medskyldige

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-08-06 22:27

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Når veje og broer er bombet i sammder, og hvad med defattigste som ikke har
> bil?

De må gå!

> Javel ja, kan du ikke stille dig i vejen når politiet er på biljagt !

Præcis.

Fra : @

Dato : 03-08-06 20:18

On Thu, 3 Aug 2006 20:49:34 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>ambulancerne.
>Det var ofre for en zionstisk krigsforbrydelse

peg hellere på Hizbollah-forbryderne som ansvarlige,
hvis disse folk kunne lære at holde sig selv og deres
raketaffyringsramper væk fra menneskeboliger så sker den slags ikke

> og det er ikke første
>gang. I 1996 dræbte zionisterne ca. 100 civile i Qana.

er du sikker på det var zionister?

og er du helt sikker på at der ikke først blev skudt på israelske
civile fra Kana også dengang i 1996?

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 03-08-06 21:54

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

>I aftenens TV-nyheder så vi Rasmus "Tandløs" blive interviewet af ? ( TV-2

Muslimen er kendt for selv at lave sine ofre. Det har vi set masser af
eksempler på.

Og derudover var det muslimen selv der startede krigen, så at de kommer og
hyler
når den retfærdige straf rammer, viser jo blot deres hykleri.

Fra : Thomsen

Dato : 04-08-06 07:54

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer og hyler
> når den retfærdige straf rammer, viser jo blot deres hykleri.

overnazisten har talt! Er du ikke Johnni Hansens alter ego?
--
Thomsen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-06 15:01

"Thomsen" <nix@invalid.dk> wrote in message

> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
> skrev i en meddelelse

> overnazisten har talt! Er du ikke Johnni Hansens alter ego?

Jonni er ansvarlig for hvad HAN siger og du er for hvad du siger, og
længere er den ikke
Ingen har alter ego jvf følgende

"Hvad gør du?" lyder det i klogt slogan fra borgmester Klaus Bondam i
hans "Ren by" kampagne, for altafgørende er indsats fra Hin Enkelte.

Information begår en svipser, når under foto af smukt , smilende,
intelligent ulandskvindeansigt skrives, at "hun er ansvarlig for
aids-bekæmpelse i regionen".

Hovedansvarlig er det enkelte sjuskehoved, der glemmer
kondom.Selvfølgelig er der ofte flere kilometer til et sted, der
sælger gummier, når man ikke bor i DK, men forudseenhed evner alle, og
jeg havde indkøbt kondomer i beredskab, længe før jeg fik brug for
dem.

Når ulandsbørn sulter, er ansvar også spredt ud på mange og især den
mor, der ikke allierede sig med et passende rigt skafferdyr, en
ægtemand, før hun blev gravid - hun er nærmerst morder, når hun
ringeagter sit barns fremtidige skæbne så egoistisk.

Regionschefdamer er PR for kvindesag og indgår i godhedsindustrielt
klynkekor om, at rige lande skal betale mere til vildtvoksende mangel
på evne til at disponere i fattige lande, og gør vi det, bliver
uansvarligheden på græsrodsniveau endnu værre.

Fra : Sten Schou

Dato : 04-08-06 15:02

"Thomsen" <nix@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> overnazisten har talt! Er du ikke Johnni Hansens alter ego?

Så vidt jeg ved, brød nazisterne sig ikke om jøder.....eller er der noget
jeg har misforstået?

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 04-08-06 15:59

On Fri, 4 Aug 2006 16:02:00 +0200, "Sten Schou" <rabin@planetwave.net>
wrote:

>"Thomsen" <nix@invalid.dk> skrev i en meddelelse

>Så vidt jeg ved, brød nazisterne sig ikke om jøder.....eller er der noget
>jeg har misforstået?

narh det var vist bare gas