Overgaards omkring ungdomskriminalitet fin~
Fra : JensenDenmark

Dato : 03-08-06 09:59

Han er på ferie, men ønsker gerne kommentarer.

http://www.center-validering.dk/files/ungdom.PDF

Alt imens er problemerne med misbrug voksende i samfundet.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4603608.html

Hvad ville I gøre, hvis Jeres unge tog stoffer i en alder af 12-15 år?

Melde vedkommende til politiet? Straffeattesten bliver plettet.
Sende vedkommende på genopdragelse?
Rejse ud i den svenske ødemark for at tage en snak med ungen selv?
Deltage i festen og agere mundskænk for ungen?

Mvh
JensenDenmark

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 03-08-06 11:49

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad ville I gøre, hvis Jeres unge tog stoffer i en alder af 12-15 år?
>
> Melde vedkommende til politiet? Straffeattesten bliver plettet.

Nej, ungen tager stoffer, ungen sælger ikke

> Sende vedkommende på genopdragelse?

øh.....hvor?

> Rejse ud i den svenske ødemark for at tage en snak med ungen selv?

Tror det bliver Silkeborg istedet.

> Deltage i festen og agere mundskænk for ungen?

Altså give stoffer til ungen?
Har vi lidt fis i kasketten nu?

Michael

Fra : JensenDenmark

Dato : 03-08-06 16:40

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, ungen tager stoffer, ungen sælger ikke

Der gives en sanktion, som alt efter mængde vil medføre bøde eller lidt
mere. Hvilken forældre kan oplyse, hvor meget stof der skal til, før at
politiet mener at det er mere end til eget forbrug.

> øh.....hvor?

Der vil være debatører - også her i dette forum, som kunne sende deres afkom
til fjernøsten hos familie, hvis de ville. Det sker i Danmark hvert år. Jeg
holder p.t. øje med om den amerikansk inspirerede teenageropdragelse-branche
er på vej til Danmark.(Bortførsel af ungen midt om natten til nærmeste
ødemark efterfulgt af traveture i uvejsomt terræn. Se kæft,trit og retning i
aften på TV-Danmark 20.55). Heldigvis er det kun i Skotland, man er på vej
med disse afstumpede forretninger.

> Tror det bliver Silkeborg istedet.

Hvis du kan du få fred der til at snakke tingene igennem uden at blive
forstyrret, så er det vel OK. Men ville du kunne det?

> Altså give stoffer til ungen?
> Har vi lidt fis i kasketten nu?

Bare det var tilfældet. Der er nogle, som forbigår hashen bivirkninger med
foruroligende argumenter.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 03-08-06 18:32

> [...]
> mere. Hvilken forældre kan oplyse, hvor meget stof der skal til, før at
> politiet mener at det er mere end til eget forbrug.

Du spurgte til, hvad jeg (os) ville gøre, ikke hvordan vi definerer mængder.

> [...]
> Se kæft,trit og retning i aften på TV-Danmark 20.55). Heldigvis er det kun
> i Skotland, man er på vej med disse afstumpede forretninger.

Jeg prøver at holde mig fri af latterlige tåbelige "reality" programmer fra
TV-DK.
Men tak fordi du holder med det hele.

> Hvis du kan du få fred der til at snakke tingene igennem uden at blive
> forstyrret, så er det vel OK. Men ville du kunne det?

Tjo...hvorfor skulle jeg ikke kunne det?

> Bare det var tilfældet. Der er nogle, som forbigår hashen bivirkninger med
> foruroligende argumenter.

Ja, lidt ligesom argumenterne for medlemsskab af Dansk Front/DF..

Michael