Sindsyg-kriterium nr1 ugift, nr 2 mand.
Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 23:19

Sindsyg-kriterium nr1 ugift, nr 2 mand.

Læger skjuler at psykoseramte næsten altid er ugifte, for det har at
gøre med af være *udstødt*, dvs DÅRLIG SMAG

Skitzofrene er desuden især mænd, men for at skabe illusion af lighed,
kaldes kvinders depressioner, herunder bulimi og anorexia ofte for
psykose Og deres alkoholisme..

At der har været stor interessse om hvorvidt jeg sover sammen med min
kone eller har et paradeægteskab a la bøssers og berømtheders (jeg
tror ikke Nyrup og Dybkjær boller)

- det er selvfølgelig fordi mange gerne vil bortforklare mine
uimodsigelige og provokerende meninger, med at jeg sku være sindsyg -
og alle ved at gifte mænd er næsten aldrig sindsyge.

Væsentlig i parforhold er troskab, som ikke bør defineres som
ingen-andre-partnere.

Vigtigst er, at man er ordholdende - ikke svigter løfter.

Iøvrigt er sindsyge nok generelt mindre voldelige, mindre tyvske og
*mindre lyvende/løftebrydende* end gennemsnitsdanskeren, for da
sindsyge er udstødte, er det en egosvag gruppe, der ikke TØR være
voldelige, eller stjæle eller bedrage.

Statsmagten lefler for bedsteborgernes farisæisme med at lade
advokater hjælpe voldsmænd til milde behandlingsdomme, ved at dommere
tror på undskyldninger om at stemmer befalede mordet.

Det gjaldt også under romerretten - og er oftest fup, således som
Simon Spies far illustrerede, da han fik behandlingsdom efter kynisk
storbedrageri, hvor han dygtigere end jeg opnåede fed og holdbar
psykose-diagnose.(min var mild og modsagdes af læger højere i
systemet, da jeg efter et år ankede for at få højere pension).