HIZBOLLAH STYRER PRESSEN
Fra : GB

Dato : 31-07-06 16:49

Efter bombningen af den Hizbollah styrede by Qana, (som for øvrigt rigtig
heder Kana, i ved brylluppet- Jesus - vand til vin etc.) er det nu kommet
frem at 150 Katyusha raketter blev affyret herfra mod Israelske byer
indenfor de sidste 20 dage, et af affyringssteder lå ved siden af den
ramte bygning med 60 døde civile. Israelske embedsmænd siger at
Libanesiske redningsteam ikke begyndte at evakuere folk fra den ramte
bygning før tv-holdene ankom. [http://tinyurl.com/gs24r]
Redningsholdene tog derefter de dræbte børn ud langsom af hensyn til tv-
reporterne.

At IDF samtidig kan oplyse at bygningen *først kollapsede 8 timer efter
at angrebet var overstået*, gør det hele lidt mere interessant.
[http://tinyurl.com/hgva3]

Og mens Israel, efter kraftig pres fra vesten og især FN har lavet en 2-
døgns våbenhvile, så Hizbolla har tid til at reorganisere sine styrker og
få friske forsyninger frem, fortsætter bombningen af Israel. Søndag
(igår) sendte Hizbollah 100 raketter ned over den nord Israelske by
Kiryat Shmona.

Læs norske Fjordmans artikkel "Farewell to the United Nations?" her.
[http://www.brusselsjournal.com/node/1224]

GB

Fra : Alucard

Dato : 31-07-06 17:14

On Mon, 31 Jul 2006 15:49:16 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>
>At IDF samtidig kan oplyse at bygningen *først kollapsede 8 timer efter
>at angrebet var overstået*, gør det hele lidt mere interessant.

Ja, noget tyder på at tingene ikke er så ligetil som man umiddelbart
skulle tro.... Lad os nu se om der ikke kommer flere oplysninger frem
før vi fordømmer Israel....

Fra : Allan Riise

Dato : 31-07-06 17:41

Alucard wrote:

> Ja, noget tyder på at tingene ikke er så ligetil som man umiddelbart
> skulle tro.... Lad os nu se om der ikke kommer flere oplysninger frem
> før vi fordømmer Israel....

Problemet er bare ar Israel ikke bruger disse spekulationer i debatten, der
har de tværtimod vedkendt at have skudt bygningen ned, og sagt at der var
blevet skudt fra området men at godt stykke tid før Israel svarede igen.

Vil dertil sige at ikke en eneste journalist eller hjælpearbejder har set
skyggen af Hizbollah eller militært isenkram i byen, som er jævnet med
jorden.
Man kan med fordel, når man nu er så fjemdtlig overfor den Danske
pressedækning se CNN eller BBC.

--
Allan Riise

Fra : John

Dato : 31-07-06 18:03

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan med fordel, når man nu er så fjemdtlig overfor den
> Danske pressedækning se CNN eller BBC.

CNN: hovedsagelig arabisk ejet; BBC: anti israelsk (ligesom DR).

Fox og Skynews samt CNBC regnes almindeligvis ikke for
Israel-fjendske.

Berlingske Tidende bragte som eneste danske medie oplysningen om,
at den bombede FN-post var skjulested for Hizbollah (!).

Mvh John

Fra : Alucard

Dato : 31-07-06 19:23

On Mon, 31 Jul 2006 19:03:18 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Berlingske Tidende bragte som eneste danske medie oplysningen om,
>at den bombede FN-post var skjulested for Hizbollah (!).

Jeg synes også at der er for dårligt at det ikke er blevet oplyst i
TV...

Fra : @

Dato : 31-07-06 18:55

On Mon, 31 Jul 2006 18:40:46 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]

jeg kan opfordre til at læse artiklen

>Problemet er bare ar Israel ikke bruger disse spekulationer i debatten, der
>har de tværtimod vedkendt at have skudt bygningen ned,

de har sagt at de har ramt bygningen

og derefter stillet spørgsmålstegn ved hvorfor bygningen først styrter
sammen 7 timer senere

> [...]
>
>Vil dertil sige at ikke en eneste journalist eller hjælpearbejder har set
>skyggen af Hizbollah eller militært isenkram i byen, som er jævnet med

og du tror journalister og redningsfolk får lov til at færdes frit?

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Alucard

Dato : 31-07-06 19:27

On Mon, 31 Jul 2006 19:55:23 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>de har sagt at de har ramt bygningen
>
>og derefter stillet spørgsmålstegn ved hvorfor bygningen først styrter
>sammen 7 timer senere

Man kan undre sig over at de dræbte/sårede der måtte have været i
bygningen, der var alvorligt beskadiget, ikke er hjulpet ud før 7
timer senere (hvor der er blevet lyst nok til at filme det)....

Fra : Alucard

Dato : 31-07-06 19:22

> [...]
>blevet skudt fra området men at godt stykke tid før Israel svarede igen.

At Israel har ramt bygningen er der vist ikke nogen der tvivler på...

>Vil dertil sige at ikke en eneste journalist eller hjælpearbejder har set
>skyggen af Hizbollah eller militært isenkram i byen, som er jævnet med
>jorden.

Uanset om du er i Libanon eller Israel, så får journalister det at se
som de "skal" se....

>Man kan med fordel, når man nu er så fjemdtlig overfor den Danske
>pressedækning se CNN eller BBC.

Som om det var bedre....

Fra : @

Dato : 31-07-06 18:47

On Mon, 31 Jul 2006 18:14:10 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Ja, noget tyder på at tingene ikke er så ligetil som man umiddelbart
>skulle tro.... Lad os nu se om der ikke kommer flere oplysninger frem
>før vi fordømmer Israel....

det har man da gjort
ligesom man gjorde da en mine anbragt af palæstinenserne selv blev
udløst af en familie på strandtur i Gaza
straks skulle Israel beskyldes for at det var dem som havde dræbt
familien med en granat affyret fra et flådefartøj

sagt før

det er på tide Danmark melder sig ud af det muhamedanske cirkus FN

Fra : eh

Dato : 31-07-06 18:34

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kiryat Shmona.
>
> Læs norske Fjordmans artikkel "Farewell to the United Nations?" her.

Det er snart ikke til at holde ud at se DR's TV-avis. Magen til omgang
araber-propaganda skal man lede længe efter.
Her til aften brugte man ca. 8 hele minutter til at bringe billeder af
bombede huse i Libanon. Ikke ét eneste ord om, hvorfor netop disse huse blev
bombet. Så nåede man frem til et kort indslag om eventuel våbenhvile: Straks
flyttedes opmærksomheden fra araberne til Israel, fordi den israelske
statsminister havde sagt nej til våbenhvile. Ikke ét eneste ord om, at
Hizbollah forlængst har sagt nej til alle forslag om våbenhvile.
Føj for fanden for en omgang luder-journalistik.
Erling

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-08-06 01:03

eh <eh-dh@mail.dk> wrote:

> Føj for fanden for en omgang luder-journalistik.
> Erling

Endnu en grund til at afmelde licensen.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 31-07-06 18:40

> At IDF samtidig kan oplyse at bygningen *først kollapsede 8 timer efter
> at angrebet var overstået*, gør det hele lidt mere interessant.

Under krigen i ex-Jugoslavien var muslimerne kendt for at bombe-sprænge
egne folk, for at det skulle se ud som om serberne var de skyldige.

Fra : John

Dato : 31-07-06 18:53

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
skrev i en meddelelse

> Under krigen i ex-Jugoslavien var muslimerne kendt for at
> bombe-sprænge
> egne folk, for at det skulle se ud som om serberne var de
> skyldige.

Jep, og pressen var samtidig 'inviteret' på forhånd.
Islam-fascisterne _er_ dygtige til propaganda, mindst lige så
dygtige som nazisterne, og de har overhovedet ingen skrupler, men
bruger _alle_ midler. Alle!

Mvh John

Fra : GB

Dato : 31-07-06 18:53

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote in

> Under krigen i ex-Jugoslavien var muslimerne kendt for at bombe-sprænge
> egne folk, for at det skulle se ud som om serberne var de skyldige.

På et tidspunkt for mange år siden viste TV billeder fra en muhamedaner-
begravelse i Bosnien, som blev overfaldet med maskingevær-ild. Alle, også
jeg, var chokerede. Mere chokeret bliver man så, når det efterfølgende
viser sig, at det var bosniske muhamedanere, som stod bag overfaldet for
at få "det internationale samfunds" sympati.

Og så er der klassiske eksempler på løgn, hvor muhamedanere bliver taget
med bukserne nede - jfr. Pallywood-videoen (-> Google).

Det er i mange tilfælde det samme vi nu er vidne til, blot i større
målestok. Forskellen er så, at det ikke chokerer nær så meget i dag, som
det gjorde for ti-femten år siden. Vi er ved at lære muhamedanerne at
kende.

GB

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 31-07-06 19:17

> [...]

> målestok. Forskellen er så, at det ikke chokerer nær så meget i dag, som
> det gjorde for ti-femten år siden. Vi er ved at lære muhamedanerne at

Ja, hovedparten af danskerne støtter jo også staten Israels kamp mod
islamismen.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 31-07-06 20:19

> [...]
> viser sig, at det var bosniske muhamedanere, som stod bag overfaldet for
> at få "det internationale samfunds" sympati.

Og de der hævder ovenstående er mig bekendt oftere at finde blandt de der
opfatter holocaust som et smart trick. Og beviserne for dette tror jeg end
ikke at telefonterroristen Georg kan fremskaffe.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 31-07-06 19:05

> [...]
> bygning før tv-holdene ankom. [http://tinyurl.com/gs24r]
> Redningsholdene tog derefter de dræbte børn ud langsom af hensyn til tv-

Dette er IKKE den nævnte bygning...

http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&mode=related&search=

Det viser blot muslimens mod.

Fra : Alucard

Dato : 31-07-06 19:32

On Mon, 31 Jul 2006 20:04:56 +0200, "-=* DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

>Dette er IKKE den nævnte bygning...
>
>http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&mode=related&search=
>
>Det viser blot muslimens mod.

Det er garanteret blevet beskrevet som et overlagt angreb på civile...

Fra : Lyrik

Dato : 31-07-06 19:18

> [...]
> indenfor de sidste 20 dage, et af affyringssteder lå ved siden af den
> ramte bygning med 60 døde civile. ++++++++++++++++++++++
Der er noget jeg ikke rigtig kan forstå.
Katusha raketter affyres fra en kørende, gerne -lastbil.
På ladet er der et raketbatteri med 60 raketter.
De kan affyres inden for et par minutter alle sammen.
Man kan endda affyre dem mens bilen kører!(oplysninger fra en tidligere
kriger i krigen mellem Iran og Irak.)

Derfor er det idioti i højeste potens at udpege det sted raketterne affyres
fra som mål for et senere bombardement!
Bilen er kørt!!

Det jeg ikke kan forstå er at israelerne ved det lige så godt som os.
Når de bomber landsbyerne ligner det et påskud for at opnå et andet mål.
Nemlig etnisk forflytning af befolkningen i sydlibanon-nordpå.

Jeg kan godt forstå det. Hizbollah rekruteres fra befolkningen men er så
godt som usynlige idet de falder i et med denne befolkning, som en
kamuflagehue i en skov.))

Kun hvis befolkningen er væk-er hizbollah ligeledes væk.

Den eneste aberdabei er, at etnisk udrensning ikke er tilladt ifølge
folkekonventionerne. Tværtimod kan de som iværksætter den få en retssag på
halsen.
Tænk på Milosevitch der ville udrense albanerne af Kosovo, i erkendelse af
at sålænge de var der var det umuligt at bevare landet på serbiske hænder.
Den etniske udrensning kom til at koste Milosevitch livet. Og serberne har
mistet 90% af landet.
De 10 % de har tilbage svarer til deres befolkningsandel på 10%.

Hvad kan vi lære af det? Vi kan lære at man kun ejer et land sålænge man er
i flertal i det.
Landets "opfyldningsret" går forud for landets ejendomsret.
Kan man fylde et land op med indvandrere så kan man eje det tilsidst, selv
om man er en svæklingenation.
For landets ejere får forbud mod at fordrive de som ved indvandring eller
ind-vadning har fyldt det op.

Konklusionen er:
Fyld Danmark op med danskere. Forbyd abort som frarøver landet 20.000
danskere om året!

Hilsen
Jens

Fra : @

Dato : 31-07-06 20:27

On Mon, 31 Jul 2006 20:17:35 +0200, "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk>
wrote:

> [...]
>kriger i krigen mellem Iran og Irak.)
>
>Derfor er det idioti i højeste potens at udpege det sted raketterne affyres

ja ind i en garage som israelerne derpå bomber resutat 1
affyringsrampe mindre

du troe vel ikke at de mobile affyringsramper befinder sig ude på en
vej længere tid en allrhøjest nnødvendigt

>Det jeg ikke kan forstå er at israelerne ved det lige så godt som os.
>Når de bomber landsbyerne

israelerne bomber ikke bare landsbyer de bomber nogle mål som i
forvejen er udpeget eller som de løbende opdager

>Den eneste aberdabei er, at etnisk udrensning ikke er tilladt ifølge
>folkekonventionerne.

sig det til syrerne og iranerne som ønsker staten Israel med
indbyggere fjernet

>Tænk på Milosevitch der ville udrense albanerne af Kosovo,

hvad med de muhamedanske Kosovo-Albanere som udrensede kristne og
jøder - hvornår kommer der for en domstol

det var trods alt dem der startede hele krigen på Balkan

>Konklusionen er:
>Fyld Danmark op med danskere. Forbyd abort som frarøver landet 20.000
>danskere om året!

bedre forbyd muhamedanisme i danmark,
dem der så ikke kan leve med dette kan rejse

Fra : Lyrik

Dato : 01-08-06 02:38

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> ja ind i en garage som israelerne derpå bomber resutat 1
> affyringsrampe mindre
>
> du troe vel ikke at de mobile affyringsramper befinder sig ude på en
> vej længere tid en allrhøjest nnødvendigt
+++++++++++++++++++
Nej ikke ind i nogen garage. Araberne er klogere end som så.

Jeg har fra en øjenvidneberetning hvordan deres strategi er.

Du ser en øde mark eller område.

Pludselig dukker lastbiler op fra huller i marken, affyrer katushaer, hvorpå
de kører ned under jorden igen, som tildækkes med sand eller lignende.

Sådan beskriver et øjenvidne til arabisk strategi det.
Derfor er det dumt at bombe beboelseskvarterer med børn og gamle mennesker,
som intet har med det at gøre.

Jens

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-08-06 03:25

Lyrik skrev:

> +++++++++++++++++++
> Nej ikke ind i nogen garage. Araberne er klogere end som så.

Dèt er altså ikke desto mindre direkte, hvad man kan se på en video
frigivet af IDF, nemlig en bil der køres i garage. (Klippet burde være
til at finde,hvis du ikke tror mig.)

> [...]
> de kører ned under jorden igen, som tildækkes med sand eller lignende.

I så fald skal Hizbollahfolkene da også være helt ubegribeligt tåbelige:

Allerede under første Golfkrig kom det nemlig offentligt frem at moderne
vestlige jagerbombere som regel er udstyret med infrarødt udstyr ("FLIR"
dvs. "Forward Looking Infra Red"), der så vidt jeg husker ikke havde de
fjerneste problemer med at se Saddams nedgravede mobile
Scud-affyringsramper, idet forskellene i varmesignaturen aflæses
fuldstændigt tydeligt trods umiddelbar _visuel_ usynlighed: Med andre
ord hjælper det ikke en pind at grave ting ned - hvilket desuden også
tager ALT for lang tid til at det kan lade sig gøre på dèn måde, du her
beskriver.

> Sådan beskriver et øjenvidne til arabisk strategi det.
> Derfor er det dumt at bombe beboelseskvarterer med børn og gamle mennesker,
> som intet har med det at gøre.

Ikke desto mindre gemmes militærudstyr - herunder
Katusha-raketaffyringslastbiler - faktisk i garager. Angiveligt netop
fordi de ellers kan ses så pinligt tydeligt på FLIR.

Anders Peter Johnsen

Fra : John

Dato : 01-08-06 03:55

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Pludselig dukker lastbiler op fra huller i marken, affyrer
> katushaer, hvorpå de kører ned under jorden igen, som tildækkes
> med sand eller lignende.

Skidesmart, Egon!

> Derfor er det dumt at bombe beboelseskvarterer med børn og
> gamle mennesker

Dumt? Jamen israelerne er da også bare noget så dumme, er de!

Du er militær-ekspert? Dog med yderst beskeden viden om moderne
præcisionsvåben? Du kan muligvis huske, hvordan et
bryllups-selskab i Afghanistan blev bombet, fordi de traditionen
tro affyrede deres våben op i luften?

Der var tilfældigvis en jet i luften over området. Piloten så
skuddene på sin monitor, troede han blev angrebet og fyrede
omgående! I 12 km's højde ser du ikke så mange detaljer på
jorden, kun skuddene, og der er kun få sekunders betænkningstid!

Klik, bomben eller raketten er låst på målet. Klik, og BUM! Du er
død!

Hvis du fx skyder på en Leopard kampvogn og misser, så har du
under 14 sekunder tilbage at leve i. Det er dén tid det max tager
at plotte dig ind, dreje kanonen og BUM! Befinder du dig
tilfældigvis i en bygning med 50 børn, er det godtnok også synd
for børnene, men du er meget, meget død!

Men alt det vidste du naturligvis i forvejen, ikke også, ekspert?

Hizbollah gemmer sig som bekendt med fuldt overlæg blandt civile
(det vidste du naturligvis også i forvejen!). Det gi'r nogle
enestående flotte TV-billeder efter et israelsk angreb, så
velmenene personer som fx dig rigtig kan se, hvem der er 'the bad
guys'. Og det virker jo tydeligvis helt efter hensigten, ikke
osse?

Så måske er det dig der er.. hmm..dum?

John

Fra : @

Dato : 01-08-06 14:03

On Tue, 1 Aug 2006 03:37:50 +0200, "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk>
wrote:

> [...]
>de kører ned under jorden igen, som tildækkes med sand eller lignende.
>
>Sådan beskriver et øjenvidne til arabisk strategi det.

det øjenvidne skulle vel aldrig hedde Akari?

lastbiler der dukker op af huller

næste gang falder devel ned fra træerne

du _er_ altså for nem

hvorfor skulle man grave huller til lastbilerne i et land som konstant
overflyves og overvåges af IAF

en lastbil i et hul er da det nemmeste mål at få ram på